میهن صنعت :

اجازه فروش خودروهای تسلا در ویرجینیا صادر شد

میهن صنعت : هفته گذشته قراردادی بین ویرجینیا DMV، تسلا و اتحادیه فروشندگان خودروی ویرجینیا امضا شد که به این خودروساز اجازه می دهد به زودی خودروهایش را در این منطقه به فروش برساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هفته گذشته قراردادی بین ویرجینیا DMV، تسلا و اتحادیه فروشندگان خودروی ویرجینیا امضا شد که به این خودروساز اجازه می دهد به زودی خودروهایش را در این منطقه به فروش برساند.

اکنون تسلا قبل از آغاز فروش خودروهایش در این منطقه به مجوز هیئت مدیره نمایندگی های فروش خودروی ویرجینیا نیاز دارد. مدیر اجرایی هیئت مدیره نمایندگی های فروش خودروی ویرجینیا، بروس گولد گفته است که به طور معمول دو هفته طول می کشد تا این روند پس از تایید، اجرا شود. مشخص نیست که این خودروساز چه زمانی کار خود را آغاز کند.

تسلا قبلا توسط مامور DMV، ریچارد هولکامب از فروش مدل S در این منطقه منع شده بود. مغازه های متعلق به خودروسازان در این منطقه دارای مجوز هستند، اما تا زمانی که یک نماینده مستقل حضور نداشته باشد.

تسلا اکنون یک مرکز اجاره ای در تیسون کرنر در اطراف واشنگتن دی سی دارد و اساسا قصد داشت این مرکز را اواخر سال 2012 افتتاح کند. این خودروساز پس از منع فروش دادخواستی را تنظیم کرد که پس از امضای این قرارداد در هفته گذشته از آن صرف نظر کرد.

بسیاری از کشورها قوانینی در مورد ممانعت از عملکرد مغازه های متعلق به خودروسازان دارند. اما تسلا علیرغم این موانع معمولا فروشگاه های خود را افتتاح می کند. اوایل امسال، این خودروساز در مورد انجام این کار در آستین تگزاس مذاکراتی داشت. علیرغم تلاش های گسترده مدیر عامل، الون موسک اتحادیه فروشندگان این منطقه با موفقیت فروش مدل S در این منطقه را متوقف کردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26088
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه