ارسال 20 تن گوشت به مناطق زلزله‌زده همزمان با عید قربان

ميهن صنعت: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت: قرار است 20 تن گوشت از طریق استان گلستان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان ارسال شود.

 سعید ستاری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تمهیدات کمیته امداد جهت دریافت نذورات مردم در روز عید قربان اظهار داشت: خانواده‌ها می‌توانند به چند روش نذورات خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه امداد در روز عید قربان پایگاه‌هایی را در سطح کشور پیش‌بینی کرده است که خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها به صورت نقدی و یا به صورت ذبح گوسفند کمک‌های خود را ارائه کنند.

ستاری بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود در روز عید قربان بیش از 10 میلیارد تومان در بخش نذورات مردمی جمع‌آوری شود که بنا داریم با توجه به درخواست شهروندان و مردم بخش قابل توجهی از کمک‌ها را به آذربایجان شرقی و مناطق زلزله‌دیده انتقال دهیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بیان داشت: در حال حاضر استان گلستان آمادگی خود را برای ارسال بیش از 20 تن گوشت اعلام کرده که قرار است این مقدار پس از عید قربان به آذربایجان شرقی انتقال داده شود.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها می‌توانند از طریق شماره حساب 6666 بانک ملی شعبه امداد و همچنین با حضور در پایگاه‌های امداد در سطح کشور کمک‌های خود را اهداء‌ کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5048
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه