«میهن صنعت» :

استقبال تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی برای حضور در نمایشگاه ازبکستان

استقبال چشمگیر تولیدکنندگان وصنعتگران ایرانی برای حضور در بازار آسیای میانه خارج از تصور است بازاری بکر که می تواند باعث روابط هر چه بهتر دو کشور همسایه شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  پس از عضویت ایران در میان کشور های عضو پیمان شانگهای و حضور ایران در بازار های بکر آسیای میانه حالا با همت وزارت صمت و شرکت سبد طلایی ایرانیان به عنوان مجری برگزاری این رویداد فرصتی دست داده است تا صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی توانمندی های خود در عرصه تولید را در یکی از مهمترین کشور های آسیای میانه و عضوی اصلی پیمان شانگهای به نمایش بگدارند.

نمایشگاه دستاورد های و توانمندی های جمهوری اسلامی در ازبکستان 16تا 18 اسفند ماه سال جاری در تاشکند برگزار می شود ، نمایشگاهی که با توجه به نزدیک شدن ایران و 5 کشور دیگر در مسیراحیای برجام می تواند با نهایی شدن توافقات دستاوردهای بسیاری برای شرکت کنندگان به همراه داشته باشد.

مهدی کریم خانی مدیر عامل شرکت سبد طلایی ایرانیان در مصاحبه با خبرنگار ما در این باره گفت: تا کنون دهها شرکت در صنایع مختلف در این نمایشگاه حضور داشته اند و سعی ما بر این بوده تا بتوانیم از هر صنعت یک تا دو شرکت را در این نمایشگاه ثبت نام نماییم زیرا با این روبکرد می توانیم جمعی خاص و متنوع از تولیدکنندگان داخلی را در این رویداد معرفی کرده و با توجه به همایش ها و میز های تخصصی در این رویداد بزرگ بتوانیم دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشته باشیم.

وی در ادامه افزود تا امروز استقبال شرکت های تولیدی و صنعتگران از این نمایشگاه بی نظیر بوده است و این نشان از سواد بالای صنعتگران و اندیشمندان صنعت کشور است که بخوبی حساسیت بازار آسیا میانه را درک نموده اند.

کریم خانی در ادامه افزود: ما کماکان با توجه به محدودیت های پذیرش صنعتگران و تولیدکنندگان آماده اعلام حضور این عزیزان هستیم و به دنبال افزایش فضای نمایشگاهی در صورت ادامه دارد بودن استقبال خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هیات های تجاری چندین استان ازبکستان در کنار هیات های تجاری تاشکند درخواست خود را جهت بازدید و حضور در همایش های تجاری اعلام نموده اند و چندین استان دیگر نیزنامه درخواست خود را برای ما ارسال نموده اند تا بتوانیم برنامه ریزی را به شکلی تنظیم نماییم که از همه ظرفیت های بوجود آمده استفاده نماییم.

کریم خانی در ادامه گفت: تا تاریخ 10 اسفند ماه کماکان امکان ثبت نام تولیدکنندگان و صنعتگران در این نمایشگاه و همایش های جانبی فراهم است زیرا بدنبال نمایش چشمگیر از دستاورد های این عزیزان هستیم ./اخبارکالا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=239648
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه