میهن صنعت :

استیضاح وزرای دولت یازدهم در زمان فعلی عجولانه است

میهن صنعت : نماینده مردم کرج در مجلس گفت:مجلس باید انتقادات خود را نسبت به دولت از همان روزهای ابتدایی کار دولت مطرح کند و در کمیسیون ها نیز نکات لازم را به وزرا تذکر دهد اما این که بعد از گذشت 100 روز از کار دولت بحث استیضاح وزرا را مطرح کنیم حرکتی عجول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عزیز اکبریان،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درواکنش به طرح بحث استیضاح برخی از وزرای دولت یازدهم گفت:مجلس باید انتقادات خود را نسبت به دولت از همان روزهای ابتدایی کار دولت مطرح کند و در کمیسیون ها نیز نکات لازم را به وزرا تذکر دهد اما این که بعد از گذشت 100 روز از کار دولت بحث استیضاح وزرا را مطرح کنیم حرکتی عجولانه است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: باید ابتدا در مدت زمان مناسب ارزیابی کاملی از عملکرد این دولت صورت گیرد و طرح زود هنگام مباحثی هم چون استیضاح نه به نفع دولت است و نه مجلس.

اکبریان با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت:مشکل خودرو در کشور ما در افزایش قیمت آن نیست و جای تاسف است که وزیر صنعت یک کشور چنین دیدگاه هایی را داشته باشد و از آن بدتر این که این دیدگاه ها را در رسانه ها نیز مطرح کند.

وی ادامه داد:شرکت های خودرو سازی ما 3 هزار 500 میلیارد تومان به بانک ها بدهکار هستند ودولت باید به این شرکت ها تسهیلات بدهد و مشکلات قانونی آنها را حل کند .

اکبریان تصریح کرد: خودرو سازهای ما کارمند بانک هستند، ما باید به این خودروسازان تسهیلات و امکانات بدهیم و  آقای نعمت زاده بهتر است به جای مصاحبه های نادرست و تنش زا  به قانون ارتقای کیفیت خودرو عمل کند.
به گزارش مجلس نیوز  (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی) عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:با این اقدامات عرضه و تقاضای خودرو در کشور تنظیم و قیمت خودرو نیز متعادل می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29874
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه