میهن صنعت :

اکثر نمادهای بورسی مثبت شدند/ گروه‌های بانکی پیشتازند

میهن صنعت : در آغاز معاملات امروز بورس اوراق بهادار برخلاف دو روز گذشته، اکثر نمادها مثبت شده‌اند و هلدینگ تأمین و گروه‌های بانکی در افزایش مثبت شاخص پیشتازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، از ابتدای معاملات امروز بورس اوراق بهادار اکثر نمادهای آینده‌دار و بزرگ با صف خرید مواجه شدند و همین امر موجب شد روند دو روز گذشته مبنی بر صف فروش آنان تغییر کند.

براساس این گزارش؛ تا به این لحظه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با 64 واحد مثبت، بانک پاسارگاد، بانک تجارت و بانک صادرات هر کدام با 28 واحد، توسعه معادن و فلزات با 20 واحد و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با 14 واحد در روند شاخص کل اثر گذاشته‌اند.

وی یادآور می‌شود: شرکت مخابرات ایران که طی روزهای گذشته روند افزایشی داشت امروز با تغییر مسیر، 24 واحد منفی در روند شاخص کل اثر گذاشته است، به طوری که با 4 درصد کاهش قیمت، هر سهم آن 2 هزار و 320 ریال خرید و فروش می‌شود.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد امروز نیز بازار سهام، وضعیت آرامی داشته باشد و در همین جایگاه ثابت بماند؛ به گفته یکی از فعالان بازار سهام، سهامداران ریسک‌پذیر و حرفه‌ای با درک وضعیت فعلی اقدام به خرید و فروش می‌کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21602
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه