در روز ملی صنعت و معدن؛

برای اولین بار بانوی کار آفرین نمونه در روز ملی صنعت و معدن معرفی می شود

دکتر محمدرضا فیاض؛ رئیس ستاد برگزاری روز ملی صنعت و معدن در خصوص بزرگداشت این روز ملی گفت: هدف از اعلام این روز در تقویم کشور، فراهم آوردن فرصتی برای تجلیل از برگزیدگان و افراد و همچنین واحد های موفق تولیدی در سال ۹۷ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دکتر محمدرضا فیاض؛ رئیس ستاد برگزاری روز ملی صنعت و معدن در خصوص بزرگداشت این روز ملی گفت: هدف از اعلام این روز در تقویم کشور، فراهم آوردن فرصتی برای تجلیل از برگزیدگان و افراد و همچنین واحد های موفق تولیدی در سال ۹۷ است.

وی ادامه داد : برپایی این مراسم ملی حاصل همکاری بخش خصوصی و وزارت صنعت است.
 
دکتر فیاض گفت: امروز در میان تعدد بخش های تولیدی ۱۵ نفر از ۱۵ رشته و در کل ۵۶ نفر را به عنوان افراد شاخص در حوزه صنعت در سال ۹۷معرفی خواهند کرد. 
 
وی افزود: برای اولین بار بانوی کار آفرین نمونه و همچنین جوان کار آفرین نیز در مراسم روز ملی صنعت و معدن معرفی خواهند شد.
 
دکتر فیاض گفت: همانطور که پیش تر نیز اعلام کردیم برگزیدگان از خدمات ویژه بهره خواهند برد. البته معاونت ها ی تخصصی پس‌از مراسم صبح امروز شکل خدمات را اعلام خواهند کرد.
 
وی در پایان افزود: برای اولین بار در تاریخ روز ملی صنعت و معدن قرار است که کتاب برگزیدگان منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.
 
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179320
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه