میهن صنعت:

برنج‌های وارداتی از سلامت کامل برخوردار هستند

میهن صنعت: انجمن واردکنندگان برنج ایران اعلام کرد واردات هرگونه برنج از مبادی رسمی کشور تحت نظارت وزارت خانه ها ی "صنعت و معدن و تجارت"، "بهداشت"، "جهاد کشاورزی" و "سازمان ملی استاندارد" بوده و از نظر سلامت، کنترل های کمی و کیفی مطابق با استانداردهای روز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بعد از انتشار اخباری مبنی بر آلوده بودن برنج های وارداتی، اتحادیه واردکنندگان برنج در اطلاعیه اعلام کرد: این روزها به دلیل عدم آگاهی از فرایند واردات برنج به کشور، اظهار نظرهای غیر کارشناسی و طرح مباحث غیر واقعی باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

این اطلاعیه جهت تنویر افکار عمومی، به برخی از اقدامات و تشریح واقعیت ها نظیر الزام در صدور گواهی های سلامت و بهداشت در کشورهای مبداء تامین کالا و تائید اسناد آن توسط سفارتخانه ها جمهوری اسلامی ایران و اخذ گواهی بهداشت، استاندارد و قرنطینه نباتی قبل از ترخیص از گمرک اشاره شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،انجمن وارد کنندگان برنج ایران به مردم اطمینان خاطر می دهد: نظارت و پیگیری های لازم را انجام داده و به عنوان یک شبکه رسمی در تامین کالای اساسی مرغوب و با کیفیت از هیچگونه کوششی در حال و آینده نیز دریغ نخواهد نمود. محصولات با کیفیت و سلامت کامل برازنده سفره ایرانی است و تامین آن افتخار ما است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30150
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه