بهترین برندهای مشعل گازی موتورخانه در بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  در صورتی‌ که قصد خرید مشعل گازی موتورخانه‌ای از برندهای داخلی در بازار ایران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در این مورد تحقیقات زیادی را به عمل‌آورده و حتماً به سراغ معتبرترین، پرفروش‌ترین و برجسته‌ترین شرکت ها و برندها بروید. این مدل از مشعل گاز سوز صنعتی به دیگ چدنی وصل می شود.

قیمت بهترین مشعل گازی در بازار

ظرفیت های حرارتی مشعل گاز سوز معمولا بین 73.000 کیلوکالری تا 5.000.000 کیلوکالری است. برای خرید این محصول حتما قیمت مشعل گازی برای شما مهم است و ظرفیت حراتی و برند تولید کننده در قیمت آن تاثیرگذار است.

در بیان تفاوت آن‌ها، در ادامه چند مورد از معتبرترین شرکت‌ها و بهترین برندهای مشعل گازی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین برندهای مشعل گازی موتورخانه در ایران

در لیستی که در ادامه به شما شرح خواهیم داد، می‌توانید چند مورد از بهترین برندهای مشعل گازی را بررسی کنید. دقت داشته باشید که هیچ ترتیبی در این موارد قائل نشده است؛ اما اساساً شرکت‌های معتبر و باسابقه، همیشه بر مبنای فعالیتشان در بازار و این که چه مقدار و درصد فروشی را به خود اختصاص می‌دهند انتخاب خواهند شد.

مشعل گازسوز مخصوص موتورخانه

مشعل گازی شوفاژکار

شوفاژکار یکی از شرکت های قدیمی و درجه یک تولیدکننده تجهیزات موتورخانه در بازار است. مشعل گازی شوفاژکار یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار ایران است که توسط این شرکت در توان‌های مختلف تولید شده است.

شما می‌توانید آن‌ها را بر حسب نیاز خود برگزیده و یکی از موارد مهمی که باید در مورد محصولات این شرکت به یاد داشته باشید این است که قطعات به‌صورت رایگان توسط نمایندگی آن نصب شده، خدمات پس از فروش، عالی، ویژه و حرفه‌ای است و تعویض رایگان برای قطعات نیز توسط تیم نمایندگی این شرکت انجام می‌گردد.

 

مشعل گاز سوز ایران رادیاتور

مگر می‌توان در مورد توسعه سیستم‌های حرارتی و گرمایشی صحبت کرد اما نامی از برند ایران رادیاتور به میان نیاورد؛ این شرکت از سال 1358 فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده و بهترین مدل‌های مشعل گازی موتورخانه را تولید کرده است. مشعل‌ گازی ایران رادیاتور نیز تحت گارانتی و تضمین اصالت برند آلمانی درایزلر عرضه می‌شوند. همین‌طور مشعل‌های شاخه‌ای آن در حال حاضر با صدای کم و کیفیت ساخت بالا، یکی از بهترین نمونه‌های انتخابی بازار هستند.

مشعل گاز سوز ایران رادیاتور

ایران رادیاتور البته دیگر مشتقات موتورخانه‌ای را نیز تولید می‌کند. این شرکت دارای مدل‌های مختلف از 40 هزار تا 500 هزار کیلوکالری بوده که شما می‌توانید بنا به نیاز خود آن‌ها را تهیه کنید.

مشعل موتورخانه برند پارس مشعل

شرکت پارس مشعل نیز در بسیاری از مستندات، به‌ عنوان اولین شرکت تولید مشعل‌ها موتورخانه‌ای شناخته شده است. البته که تولیدات آن در زمینه مشعل‌ها چه در حیطه بزرگ و صنعتی و چه در مصارف خانگی، دامنه‌هایی وسیع را در برمی‌گیرد. این شرکت نیز محصولات خود را تحت لیسانس اوئرتلی عرضه می‌کند. شما میت وانید به‌صورت تخصصی، تمامی زیرساخت‌های گرمایشی خود را تحت این شرکت تهیه کنید.

مشعل گاز سوز هوفمات ایران

مشعل گازی موتورخانه هوفمات ایران، یکی دیگر از تولیدات برجسته این شرکت داخلی است. شرکت صنایع حرارتی الوند به‌عنوان یک برند شناخته شده و معتبر، توانسته رنج وسیعی از محصولات را در بازار تولید کند. محصولات این مجموعه شامل انواع مدل‌های گازسوز، مازوت، دوگانه‌سوز و گازوئیل‌سوز خواهد بود.

مشعل گازسوز این شرکت کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی دارد و با رنگ قرمز، همواره در بازار از سایر تولیدات دیگر شرکت‌ها برجسته می‌شود؛ علاوه‌برآن، می‌توانید آن‌ها را بر مبنای مشخصات فنی انتخاب کنید.

مشخصات فنی مشعل‌های موتورگازی

برای هر محصول در بازار فروش اینترنتی و سنتی، مشخصات و ویژگی‌های فنی در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با کنترل این مشخصه‌ها، انتخابی خوب داشته باشید. دقت کنید که مشخصات فنی، بر مبنای توان کاری، قدرت گرمادهی یا تولید حرارت و نحوه احتراق از یکدیگر تخصیص داده می‌شوند:

  1. توان کاری و قدرت تولید گرما: گرمادهی مشعل موتورخانه گازی، بر مبنای کیلوکالری در ساعت مشخص می‌گردد که می‌توان آن‌ها را در رنج‌های مختلف خریداری کرد.
  2. نوع سوخت: نوع سوخت می‌تواند مازوت، ترکیبی، نفت گاز و یا گاز باشد. مشعل گازی موتورخانه یکی از متداول‌ترین نمونه‌های بازار است.
  3. نحوه احتراق: ویژگی مهم دیگر در بحث خرید مشعل گازی موتورخانه، مراحل احتراق خواهد بود که می‌تواند یک یا چندمرحله‌ای باشد.
  4. حداکثر ظرفیت حرارتی: حداکثر ظرفیت حرارت نیز در واقع بیانگر توان کاری دستگاه در بالاترین نرخ خواهد بود.

به این فاکتورها، می‌توانید سیستم پایش سوخت و همین‌طور نوع موتور را نیز اضافه کنید. در برخی مدل‌ها از دمپر نیز استفاده می‌گردد.

نکات انتخاب بهترین مشعل گازی

موضوع انتخاب بهترین مدل مشعل گازی در بین این‌همه گزینه است. مشعل به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر در سیستم احتراق شناخته می‌شود که از نیروی گاز استفاده می‌کند. برای انتخاب یک مشعل خوب و باکیفیت، شما نیاز به بررسی ارکان زیر خواهید داشت:

  • آیا اطلاعات مربوط به بویلر را می‌دانیم و مدلی هماهنگ با آن را انتخاب کرده‌ایم؟
  • ظرفیت و نوع راندمان بویلر به چه شکل است و توان کاری دستگاه‌ها چقدر است؟
  • ویژگی‌های یک مشعل گازی خوب چیست؟

انتظار می‌رود مشعل گازی موتورخانه‌ای که قصد انتخاب آن را دارید، پایداری همیشگی داشته باشد، ایمنی در آن به‌عنوان یک رکن اساسی رعایت شده و همین‌طور سروصدا پایین و آلودگی نیز کم باشد. به این عوامل، پایبند بودن به فاکتورهای طراحی اصولی و پارامترهای استاندارد طراحی را نیز اضافه کنید؛ درصورتی‌که محصول موردنظر از هر نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌های ذکر شده ار در خود جای‌داده باشد. قیمت آن را نیز کنترل کنید.

می‌توانید از فرمول‌هایی نیز برای محاسبه ظرفیت موردنیاز مشعل هم استفاده کنید. علاوه‌برآن، مشعل‌های گازی بر حسب کیلووات، کیلوکالری و یا توان BTU از یکدیگر تخصیص داده می‌شوند؛ شما می‌توانید برای تبدیل آن‌ها نیز مجدداً از فرمول‌ها استفاده کنید. در حال حاضر برندهای ایرانی از جمله بهترین‌ها در خاورمیانه و آسیا هستند. این حوزه با سایر زمینه‌های تولید و صنعت در کشور فرق دارد. شرکت‌های ایرانی واقعاً موفقیت‌های خوبی به دست آورده‌اند.

خرید بهترین مشعل گازی در بازار

موضوع مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که تنوع وسیعی در بازار وجود دارد که شما را سردرگم کند. یکی از اولین موضوعاتی که باید در مورد خرید مشعل گازی موتورخانه به آن توجه کنید اصالت برند است. برندهای زیادی را به شما معرفی کردیم. فقط ضروری است که حتماً محصول از یک فروشنده معتبر تهیه شود. در این صورت امکان استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی یا سرویس‌های ویژه نصب و… را نیز خواهید داشت.

موتورخانه‌ها امروزه متداول‌ترین روش استفاده از سیستم‌های گرمایشی مبتنی بر حرارت مستقیم و همیشگی هستند؛ آن‌ها عموماً هزینه کم‌تری دارند و همیشه آب گرم را برای پکیج‌ها و همین‌طور رادیاتورها برای شما به ارمغان می‌آورند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=256049
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه