میهن صنعت :

بهمنی: به هیچ بانک دولتی و خصوصی نمی‌روم/ ارز 1226 به فدراسیون فوتبال نداده‌ایم

میهن صنعت : رییس سابق بانک مرکزی از اظهار نظر درباره تاثیر تسهیلات مسکن مهر در رشد 40 درصدی پایه پولی خودداری و از عدم پذیرش هرگونه پیشنهاد در راستای حضور در بانک‌های دولتی و خصوصی خبر داد و اعلام کرد:ارز 1226 تومانی به فدراسیون فوتبال اختصاص نداده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمود بهمنی در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی درباره اختصاص ارز 1226 تومانی به فوتبال بنا به اعلام کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، اظهار کرد:اصلا نمی توانیم ارز 1226 تومانی برای فوتبال اختصاص دهیم اما در مورد اختصاص ارز مبادله‌ای اطلاعی ندارم.

وی در ادامه از اظهار نظر درباره نقش تسهیلات اعطا شده به مسکن مهر در رشد 40 درصدی پایه پولی خودداری و تصریح کرد:اگر بخواهم مرتب پاسخ وزیر دارایی و وزیر مسکن را بدهم که نمی شود.

بهمنی در ادامه با بیان این که استقلال بانک مرکزی وابسته به قانون و مقررات است، خاطرنشان کرد:رییس کل بانک مرکزی جزعمل به قوانین و مقررات کاری نمی تواند بکند.

رییس سابق بانک مرکزی در پاسخ به این که آیا صحت دارد که بنا شده ریاست بانک ملی را به عهده بگیرید؟ تصریح کرد:خیر، مدیرعامل بانک ملی نمی شوم.

به گزارش ایسنا وی همچنین تاکید کرد: به هیچ بانک خصوصی و دولتی دیگری هم نخواهم رفت و پیشنهادی در این زمینه را نخواهم پذیرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=24640
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه