میهن صنعت:

بیانیه سپاه در محکومیت توافق امارات و رژیم صهیونیستی

جنبش جوانان ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای برقراری روابط رسمی میان امارات و رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این بیانیه که در پایگاه خبری ۱۴ فوریه منتشر شده، آمده است این جنبش، عادی سازی روابط امارات و رژیم غاصب صهیونیستی که سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورده است، محکوم و تاکید می کند که ملت مسلمان و مومن بحرین هرگونه عادی سازی روابط به هر شکل ممکن را با این رژیم جنایتکار، خیانت دانسته و آن را خنجری بر پشت ملت فلسطین و نیروهای سیاسی وگروههای مقاومت می داند.

دولت امارات چندین دهه است که دارای روابط سیاسی، دیپلماتیک و امنیتی با رژیم صهیونیستی است و حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از این رابطه، رسماً نقطه اوج مواضع خیانتکارانه امارات و دست داشتن آن در پروژه صهیونیستی – آمریکایی است که به ملت فلسطین ضربه می زند.

بر تمام مبارزان و مجاهدان و نیروهای آزادی بخش اسلامی و عربی و جناح های مقاومت در جهان عرب و اسلام واجب است که قاطعانه در مقابل عادی سازی روابط امارات و ریاض و همه رژیم های دست نشانده ای که در جهان عرب و اسلامی  که در سایه رژیم صهیونیستی و آمریکا فرمانروایی می کنند، بایستند، زیرا این رابطه خیانت کامل به مردم فلسطین و آرمان مقدس آنها و نیز جهان عربی و اسلامی است.

در ادامه بیانیه جنبش جوانان ۱۴ فوریه بحرین آمده است: امروز لازم است تا انقلاب های مردمی را علیه رژیم های دست نشانده ریاض ، امارات و بحرین و هر رژیم عربی که روابط خود را با صهیونیست عادی می کند، اعلام کنیم.  ما  همچنین از ملت های اسلامی و نخبگان فرهنگی، سیاسی و نظامی و جناح های مقاومت خود می خواهیم تا مسئولیت های خود را در برابر عادی سازی این رابطه و انقلاب در برابر دولت های دست نشانده خیانتکار بر عهده گیرند و آن را در رأس ایمان اسلامی قرار دهند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند؛ ابوظبی و تل‌آویو رسماً روابط خود را عادی می‌کنند.

عربستان سعودی و امارات در سال‌های اخیر برای ارتباط با صهیونیست‌ها تلاش‌های زیادی کرده‌اند که با روی کار آمدن «دونالد ترامپ» در آمریکا در  سال ۲۰۱۵ میلادی، این روند سرعت بیشتری به خود گرفته است.

ریاض و ابوظبی به دنبال آن هستند که قبل از پایان یافتن دوره ریاست جمهوری ترامپ، به رابطه با رژیم صهیونیستی دست یابند؛ زیرا در اصل این رابطه، شخص ترامپ قرار دارد و معلوم نیست که وی دوباره به عنوان رییس جمهوری آمریکا انتخاب شود./ایرنا

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199452
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه