«میهن صنعت»:

تدوین دستورالعمل اجرایی مشارکت‌های اجتماعی در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز

هشتمین جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی ذیل کارگروه فرهنگی و اجتماعی موضوع ماده ۴ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۳۹۹ با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جلسه امروز(یک‌شنبه) کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به بررسی دستورالعمل اجرایی مشارکت‌های اجتماعی در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز اختصاص داشت.

این دستورالعمل از سال گذشته و بر اساس نیازمندی به حمایت و هدایت حوزه تشکل‌های مردمی دستگاه‌های عضو و همچنین تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد تنظیم و تدوین شده است.

در این جلسه نمایندگان قوه قضائیه، سازمان بسیج اصناف، اتاق تعاون، سازمان غذا و دارو، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان و انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان کالای دخانی نظرات خود در خصوص اصلاح این شیوه‌نامه را مطرح کردند.

کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ضمن ارائه گزارش از شرایط تدوین و تنظیم این دستورالعمل لزوم ادامه پیگیری‌ها از سوی رییس جدید کمیته مشارکت‌های مردمی را مورد تأکید قرار داد و نسبت به ابلاغ این دستورالعمل پس از تصویب کارگروه فرهنگی و اجتماعی و اعضای ستاد در آخرین روزهای سال 1399 ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=208405
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه