میهن صنعت :

ترمینال مرکزی معلولان راه‌اندازی نشد

میهن صنعت : در حالی مسئولان بهزیستی در چند ماه گذشته خبر از افتتاح پایانه مسافربری ویژه معلولان خبر داده‌اند که با گذشت هفته‌ها هنوز به قول خود عمل نکرده‌اند.

به گزارش میهن صنعت به نقل از فارس، علی رغم گزارشات متعدد از مشکلات معلولان در بخش‌های مختلف و به ویژه در زمینه حمل و نقل و تردد آنها در شهر هنوز اقدام موثری از سوی دستگاه‌های مسئول صورت نگرفته  و این در حالی است که مشکلات معلولان روز به روز افزایش می‌یابد.

شاید یکی از بدقولی ‌های سازمان بهزیستی کشور، راه‌اندازی و افتتاح پایانه مسافربری معلولان در شهر تهران دانست، چرا که علی‌رغم‌ وعده‌های مکرر مسئولان بهزیستی هنوز این پایانه راه‌اندازی نشده است.

در حالی افتتاح این پایانه به تعویق افتاده است که به گفته یحیی سخنگویی، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور این سازمان 15 دستگاه ون را برای شهر تهران در نظر گرفته است.

این مسئول در سازمان بهزیستی اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان تهران موظف است در سه بخش از تهران این پایانه راه‌اندازی کند و به معلولان در بخش حمل و نقل خدمات داد.

اما مسئولان بهزیستی استان تهران در خصوص راه‌اندازی پایانه ویژه معلولان نظر دیگری دارند و اعتقاد دارند که در این زمینه باید مسئولان بهزیستی کشور ورود کنند ضمن اینکه هنوز جلسه‌ای از سوی بهزیستی کشور در این خصوص برگزار نشده است.

به گزارش فارس در حالی ترمینال مرکزی ویژه معلولان بعد از گذشت چند ماه هنوز افتتاح نشده است که معلولان برای تردد در سطح شهر با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9507
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه