میهن صنعت :

توجه ویژه به افزایش سهم بازار و بازرگانی خدمت در نقشه راه سایپایدک

میهن صنعت : مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی و حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدک در شرایط کنونی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی و حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدک در شرایط کنونی می‌باشد.

محمدحسن گرمان که در جمع کارکنان حوزه معاونت بازرگانی سخن می‌گفت با بیان این مطلب به تحقق 96 درصدی برنامه فروش قطعات در شش ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: شرکت سایپایدک بر اساس نقشه راه حرکت می‌کند که در این نقشه راه، به دو مقوله توسعه و افزایش سهم بازار و بازرگانی خدمت توجه ویژه‌ای شده است.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار ارائه خدمات مناسب به مشتریان و همچنین کسب درآمد از محل خدمات پس از فروش، افزود: حوزه بازرگانی نقش بسزایی در سودآوری خدمات پس از فروش بر عهده دارد و به همین دلیل باید سهم خود از بازار قطعات یدکی را بیشتر کنیم و در این زمینه روند رو به رشدی را طی کنیم.

گرمان ادامه داد: شرکت سایپایدک در سال 91 به دلیل عملکرد مناسب، به عنوان یکی از شرکت‌‌های برتر گروه خودروسازی سایپا در زمینه سودآوری شناخته شد و انتظار ما این است که این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به ضرورت در پیش گرفتن رفتار هوشمندانه در تمام بخش‌های سازمان، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی، کار معاونت بازرگانی نسبت به گذشته سخت‌تر شده است ولی کارکنان سایپایدک نشان داده‌اند که در روزهای سخت، آینده خوبی را برای سازمان خود رقم می‌زنند و این مایه مباهات و افتخار این سازمان است.

وی در ادامه اهمیت تحقیقات بازار و قیمت گذاری را یادآور شد و افزود: تحقیقات بازار باید با انجام کار کارشناسی در زمینه فروش و قیمت‌گذاری، به سازمان راهکار ارائه کند. تحقیقات بازار در واقع چشم بینای سایپایدک در بازار است و می‌تواند با ارائه گزارش‌ها و راهکارهای واقعی به تداوم موفقیت‌های سازمان کمک کند.

مدیرعامل سایپایدک گفت: یقین دارم که کارکنان سازمان تمام تلاش خود را برای موفقیت سازمان به کار می‌برند چراکه تلاش موثر و هوشمندانه برای عبور از این شرایط، موفقیت سایپایدک و سایپا را تضمین می‌کند.

پیش از سخنان گرمان، رمضان شرقی عضو موظف هیات مدیره سایپایدک در سخنان کوتاهی با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر سودآوری در حوزه بازرگانی، گفت: هدف از تشکیل چنین نشست‌هایی یافتن راهکارهای موثر برای غلبه بر چالش‌های موجود و همچنین ارائه و بررسی پیشنهادهای سازنده در مسیر توسعه کسب و کار است که امیدوارم نتایج آن برای سازمان مفید واقع شود.

وی افزود: حوزه معاونت بازرگانی از اهمیت ویژه‌ای در برنامه‌ریزی‌های سایپایدک برخوردار است. به همین دلیل باید تمام همت خود را به کار بگیریم تا بتوانیم اهدافی را که سازمان برای ما مشخص کرده است به خوبی محقق کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=28166
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه