مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب :

جای تعجب است که وزیر صمت به نمایشگاه خودر نیامد

تقدسی نژاد؛ مدیرعامل بین المللی نمایشگاه شهر آفتاب در واکنش به نیامدن وزیر صمت به نمایشگاه خودرو تهران در توئیتی نوشت : جای تعجب است که وزیر صمت به نمایشگاه خودر نیامد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران پس از سه سال وقفه، از روز سه شنبه هفته جاری آغاز به کار کرد و امروز (جمعه) روز پایانی این نمایشگاه است. یکی از حواشی اصلی این نمایشگاه که تا امروز هم مورد انتقاد خبرنگاران و مدیران شهر آفتاب است، عدم حضور وزیر محترم صمت در نمایشگاه خودرو تهران بوده و تا آخرین روز نیز واکنش ها به نیامدن فاطمی امین ادامه داشته است.

روز دوشنبه مورخ 26 اردیبهشت ماه سال 1401، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با حضور خبرنگاران به صورت رسمی افتتاح شد و قرار بود که در مراسم افتتاحیه که صرفا خبرنگاران و مدیران شرکت های خودروسازی حضور داشتند، وزیر صمت نیز حضور داشته باشند که گویا به دلیل جلسه فوری با معاون اول رئیس جمهور، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی ایران (ایدرو) که معاون وی نیز محسوب می شود به جای ایشان به مراسم افتتاحیه آمدند.

در همین رابطه تقدسی نژاد؛ مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با واکنش به این موضوع عنوان کرد : آقای دکتر فاطمی امین سخنران مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران بودند و در آخرین لحظه در حالی که خیل کثیری از خبرنگاران و تولیدکنندگان و … منتظر بودند اعلام انصراف شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244999
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه