میهن صنعت :

حماسه اقتصادی الگوی فعالیت‌ سایپایدک

میهن صنعت : مدیرعامل سایپایدك با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، تاكید كرد: در سال جاری این شعار را باید سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم و به همین منظور بخش‌هایی كه از لحاظ اقتصادی اهمیت بیشتری دارند مور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، محمدحسن گرمان در سخنانی به مناسبت بیست و یكمین سالگرد تاسیس سازمان خدمات پس از فروش سایپا، در جمع كاركنان سایپایدك با بیان این مطلب خاطرنشان كرد: در سال جاری در عرصه اقتصادی باید این شعار حماسه اقتصادی را سرلوحه فعالیت ها و برنامه های خود قرار دهیم.
وی با بیان اینكه در سال 91 به لطف خداوند و همكاری كاركنان توانستیم عملكرد موفقی داشته باشیم افزود: با وجود این موفقیت‌ها، در سال 92 لحظه‌ای از تلاش در جهت خدمت رسانی دست بر نخواهیم داشت و با الگو قرار دادن توصیه‌های مقام معظم رهبری، در مسیر حماسه اقتصادی حركت خواهیم كرد.
گرمان ادامه داد: در سال 91، 100 درصد برنامه ما در حوزه خدمات پس از فروش سایپا محقق شد، لذا برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده در سال 92 باید در اجرای برنامه ها كار گروهی را سرلوحه كار خود قرار دهیم.
مدیرعامل سایپایدك با بیان اینكه در حوزه خدمات نوین كار به خوبی پیش می رود، به اجرای موفقیت آمیز امداد نوروزی اشاره كرد و گفت: امداد نوروزی سال 92 به خوبی انجام شد و قابل تحسین بود. در این بین شبكه نمایندگی ها و انجمن های صنفی خدمات قابل قبولی را ارائه دادند و تفویض اختیار واگذاری نظارت بر عملیات امدادی به انجمن های صنفی موفقیت آمیز و رضایت بخش بود.
وی گفت: امسال باید به كسب و كارهای نوین و فروش كارت نارنجی توجه ویژه ای داشته باشیم و خرید و فروش خودروهای دست دوم و در مجموع برنامه های تحولی باید بیشتر مد نظر قرار گیرد و تمركز امور نمایندگی ها باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
وی با اشاره به حمایت مدیرعامل گروه سایپا از ستاد راهبری تحول فروش و خدمات پس از فروش، اظهار داشت: در راستای سودآوری بیشتر خدمات پس از فروش، بخش‌های عملیاتی باید تقویت شوند و در این حوزه توان بیشتری صرف خواهیم كرد.
مدیرعامل سایپایدك با اشاره به ضرورت توجه به توسعه صادرات در سال 92، اظهار داشت: در سال جاری صادرات از اولویت های سایپایدك است و با توجه به منطقی شدن نرخ ارز، این حوزه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=15306
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه