در دیدار با مدیرعامل شرکت ونیراتو ونزوئلا عنوان شد:

خدمات پس از فروش سایپا قابل رقابت با خودروسازان بزرگ است

میهن صنعت : قائم مقام مدیرعامل سایپایدک گفت: خدمات پس از فروش سایپا از لحاظ کیفیت و تنوع خدمات، قابل رقابت با خودروسازان بزرگ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بهزاد پناهی در دیدار با "اسپینوزا" مدیرعامل شرکت ونیراتو (Venirauto) ونزوئلا که تولید خودرو ملی صادراتی شرکت سایپا در این کشور را بر عهده دارد، با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت سایپایدک تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا خدمات پس از فروش کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد.

وی ادامه داد: مشتریانی که از خودروهای سواری گروه سایپا استفاده می‌کنند از لحاظ دریافت خدمات پس از فروش دغدغه‌ای ندارند چراکه ما هدف خود را به سمت افزایش رضایت مشتری و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت معطوف کرده‌ایم.

پناهی با اشاره به موفقیت‌های گروه خودروسازی سایپا در صادرات خودرو، قطعات و خدمات پس از فروش به کشورهای مختلف، اظهار داشت: سایپایدک به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، مشتری‌ محوری را یکی از راهبردهای اساسی خود در ارائه خدمات گارانتی و وارنتی تعریف کرده است و بر همین مبنا بسته‌های خدماتی جدیدی به مشتری ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر تلاش ما بر این بوده است که در مسیر خواسته مشتری حرکت کنیم و بر اساس نیاز او خدمات خود را طراحی و ارائه دهیم.

قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک ضمن ابراز خرسندی از حضور هیات ونزوئلایی در سایپایدک، اظهار امیدواری کرد سطح همکاری‌های گروه خودروسازی سایپا و شرکت ونیراتو بیش از پیش گسترش یابد.

وی با اشاره به ابراز تمایل هیات ونزوئلایی مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در آن کشور، اظهار امیدواری نمود که با ایجاد بسترهای لازم جهت مشارکت بخش خصوصی در ونزوئلا، تحول بزرگی در حوزه خدمات پس از فروش در این کشور ایجاد گردد.

در ادامه این نشست، اسپینوزا مدیرعامل شرکت ونیراتو در سخنانی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با سایپایدک به منظور ارائه خدمات پس از فروش مناسب به خودروهای سواری گروه سایپا در ونزوئلا، گفت: ارائه خدمات پس از فروش مناسب یکی از راههای تقویت برند سایپا در بازارهای ونزوئلا به شمار می‌رود و ما به عنوان نماینده گروه خودروسازی سایپا آمادگی داریم بیشتر از گذشته در این مسیر گام برداریم.

اسپینوزا با تاکید بر ارائه خدمات کیفی به مشتریان در بازار ونزوئلا، گفت: چندین دوره آموزشی برای تعمیرکاران و تکنسین‌های خودرو شرکت ونیراتو برگزار شده که نتایج مطلوبی هم داشته است و ما امیدواریم بتوانیم تعمیرکاران و تکنسین‌های بیشتری را تحت آموزش فنی قرار دهیم.

وی با تاکید بر گسترش بازار فروش و خدمات پس از فروش سایپا در ونزوئلا، همکاری‌های گسترده‌تر و قوی‌تر بین ونیراتو و سایپایدک را خواستار شد.

پس از این نشست، هیات ونزوئلایی از مرکز آموزش و تعمیرگاههای مرکزی سایپایدک بازدید کردند و از نزدیک با فرآیند‌های جدید آموزش، ارائه خدمات پس از فروش و بازرگانی قطعات آشنا شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26072
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه