خرداديان بارديگر همنجس بازبودن خود را تاييد كرد

ميهن صنعت : محمد خرداديان از داوران مسابقه رقص در يكي از شبكه ماهواره اي خارجي با مصاحبه باراديو فردا بار ديگر خود را يك همجنس باز معرفي كرد .

به گزارش ميهن صنعت محمد خرداديان  در اين مصاحبه علاوه بر همجنس خواندن خود و دفاع از همجنس بازان مشخصات فردمورد نظر براي ازدواج مجدد خود با يك فرد مذكر وايراني را اعلام و افزود من ديگر نمي خواهم در عشقم شسكت بخورم.
براساس اين گزارش محمد خرداديان هم اكنون در دبي زندگي مي كند و بواسطه همجنس بازي خوددر كشور بمدت دوسال مجوز كاري اش در ديسكويي كه كامل كننده حرفه اش يعني رقاصي بود در ابوضبي باطل شد .
 وي به راديوفردا گفت :  من با يک پسر ۲۱ ساله  در ايران دوست شدم . شايد او نخواهد من نامش را ببرم ولی يکی از اعضای فاميلمان بود که در يک عروسی برای اولين بار ديدمش.
يک ماه با هم بوديم و من برگشتم دبی و برای بار دوم فقط به خاطر او رفتم ايران و حتی به زندان هم افتادم، چون فکرمی کردم ديگر از تنهايی بيرون می آيم  و کسی را برای خودم پيدا کردم .
به عشق او همه زندگی ام را در آمريکا فروختم و آمدم به دبی و يک زندگی جديد را با هم شروع کرديم. به اسمش خانه خريدم ، برايش اقامت گرفتم و کلی دردسر ديگر تا بتوانم ويزای آمريکا را هم  برای او بگيرم تا برای هميشه به آمريکا برويم.
سرانجام توانستم ويزای يک ساله کار در آمريکا را برايش بگيرم. در آنجا تقاضای گرين کارت داديم و وقتی که دادگاه عکس های ما را با هم ديد و به خاطر اينکه من در ايران به زندان افتاده بودم خيلی سريع به او گرين کارت دادند.
اما پس از آن وضع زندگی ما بد شد و من را ترک کرد تا من دوباره تنها بمانم.
وي ادامه داد :

من عاشق ايرانی هستم و می خواهم شريک آينده زندگی ام يک مرد ايرانی باشد .

به تيپ های ورزشکاری خيلی علاقه دارم چون خودم ورزشکارم ، آدم چاق دوست ندارم و کسی را می خواهم که به سر و وضع خودش برسد و در کل کسی که مثل خودم فکر بکند . چون من يک بار در عشق شکت خورده ام، ديگر نمی خواهم اين  تجربه تلخ را تکرار کنم .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1316
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه