میهن صنعت :

داماش هم به نیمه نهایی رسید

میهن صنعت : در نخستین بازی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور دو تیم فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان داماش با برتری 4 بر 3 در ضربات پنالتی به مرح

به گزارش میهن صنعت به نقل از تسنیم در نخستین بازی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور دو تیم فجرسپاسی شیراز و داماش گیلان از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان داماش با برتری 4 بر 3 در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

در نیمه نخست دو تیم بازی محتاطانه و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند و بدون ایجاد موقعیت گل نیمه نخست را بدون گل پایان بردند.

فجر و داماش که در مرحله یک هشتم نهایی هم در ضربات پنالتی حریفان خود را پشت سرگذاشته بودند در نیمه دوم این بازی هم دو تیم روند بازی خود را تغییر ندادند. در 5 دقیقه انتهایی نیمه دوم فجر اندکی از احتیاط خود کاست و به دروازه داماش نزدیک شد تا تنها موقعیت جدی دو تیم در این دیدار رقم بخورد. شوت فرشید اسماعیلی بازیکن فجر در دقیقه 88 به تیرک افقی دروازه داماش برخورد کرد اما راهی به دروازه پیدا نکرد. در وقت اضافه اول و دوم دو تیم به حملاتی اندک بسنده کرد و در آخرین لحظات دو موقعیت خطرناک برای داماش و فجر از دست رفت تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در ضربات پنالتی هم این تیم داماش بود که با برتری 4 بر 3 جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.
 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9261
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه