روحانی:

دولت تصمیمات مهمی برای توسعه اردبیل دارد/ مردم اردبیل بزرگ و تاریخ سازند

میهن صنعت: رئیس جمهور کشورمان گفت: دولت تصمیمات و برنامه های مهمی برای توسعه این استان با استفاده از ظرفیت های منطقه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  به نقل از مهر حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به استان اردبیل و در مراسم استقبال رسمی اضافه کرد: بر این اساس دولت مصمم است از ظرفیت های حوزه های مختلف این استان بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه در پی سفر دو روزه هیئت دولت تصمیمات مهمی برای توسعه استان اتخاذ خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که این تصمیمات و برنامه های دولت سرافرازی و شادمانی مردم استان را در پی داشته باشد.

رئیس جمهور کشورمان همچنین با ابراز خوشحالی از حضور در این استان برای اولین بار، مردم اردبیل را بزرگ و تاریخ ساز خواند و ادامه داد: عالمان بزرگ و مراجع عظیم در این استان پرورش یافته اند و اردبیل به این لحاظ در کشور ماندگار بوده است.

روحانی با بیان اینکه اردبیل سرزمینی با استعدادهای بیشمار در زمینه های گردشگری، کشاورزی و صنعتی است، تاکید کرد که باید از این ظرفیت استفاده مطلوبی به عمل آید.

رئیس جمهور و هیئت دولت به منظور حضور دو روزه در این استان و بررسی مسائل و مشکلات موجود در حوزه های مختلف به اردبیل سفر کردند.

روحانی قرار است در این سفر دو روزه علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان، با روحانیون، ایثارگران، نخبگان و عشایر دیدار و گفتگو کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=56443
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه