میهن صنعت:

دومیلیون دلار پروژه توسط سازمان ایمیدرو افتتاح می‌شود

مدیرعامل ایمیدرو با بیان اینکه در دولت یازدهم ۶۸۰ میلیون دلار پروژه توسط سازمان ایمیدرو افتتاح شده است، گفت: دو میلیون دلار دیگر نیز به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی کرباسیان ۱۸ آبان‌ماه در آیین افتتاح واحد احیای مستقیم فولاد سفید دشت چهار محال و بختیاری که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته ۲۱ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سازمان ایمیدرو به دلیل خصوصی‌سازی رد دیون شده است.

وی افزود: پروژه فولادی شادگان، نی‌ریز و میانه تا پایان سال جاری افتتاح و مابقی طرح‌های فولادی سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

کرباسیان با بیان اینکه در دولت یازدهم ۶۸۰ میلیون دلار پروژه توسط سازمان ایمیدرو افتتاح شده است گفت: دو میلیون دلار دیگر نیز به زودی افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در سه سال گذشته یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو گشایش اعتبار توسط بانک صنعت، معدن و تجارت موجب کاهش قیمت قراردادها شد و از این میزان اعتبار ماشین‌آلات و تجهیزات اروپایی برای این فولادها خریداری شد.

به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ۶۵  درصد سهام طرح فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری توسط فولاد مبارکه و ۳۵ درصد توسط ایمیدرو خریداری شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=95492
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه