میهن صنعت :

رمز موفقیت آینده بانک‌ها؛ توسعه خدمات الکترونیکی

میهن صنعت : توسعه بسترهای خدمات الکترونیکی و ایجاد نرم افزارهای کاربردی توسط کارشناسان خلاق حوزه های فناوری اطلاعات یکی از رمزهای موفقیت بانک ها در آینده است.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پول نیوز، علی نعمتی عضو هیات مدیره و رئیس کمیته عالی املاک و ساماندهی شعب این بانک با بیان مطلب فوق، افزود: قابلیت توسعه و افزایش شعاع تحت پوشش از طریق نرم افزارهای داخلی(Core banking) پست بانک به جهت گستردگی شعب و دفاتر از مهمترین دستاوردهای کارشناسان و مدیران خلاق مجموعه است.

وی افزود: پست بانک به جهت پایین بودن هزینه های عملیاتی و تجهیز منابع و ارائه خدمات خرده بانکداری در مقایسه با سایر بانکها کمتر دچار نوسانات و انحراف احتمالی شده که کارکنان آن همواره بر حفظ و استمرار این روند و تقویت وفاق و همدلی بیشتر بین واحدها با سیاستهای کلان بانک تاکید دارند.

رئیس کمیته عالی املاک و ساماندهی شعب پست بانک تصریح کرد: مهمترین رویکرد و هدف از بهسازی و ساماندهی شعب بانک، بهبود وضعیت و ارتقاء کیفی خدمات و جلب رضایت مشتریان برای جذب و افزایش منابع و در نهایت سودآوری است.

عضو هیات مدیره پست بانک با اشاره به خدمات اینترنتی، سامانه پرداخت مبتنی بر USSD، پرداخت الکترونیکی اقساط و بسیاری از خدمات ویژه پست بانک خاطرنشان ساخت: تمامی کارکنان این بانک به عنوان مبلغّ و بازاریاب در کنار اطلاع رسانی از طریق رسانه ها در راستای معرفی خدمات و افزایش سطح آگاهی مشتریان عمل می کنند.

نعمتی عنوان کرد: اعمال هرگونه تغییرات در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و امکان ایجاد مزیت رقابتی پست بانک از طریق سامانه یکپارچه فراز به راحتی قابل انجام است.

رئیس کمیته عالی املاک و ساماندهی شعب پست بانک در پایان ضمن تبیین وظایف کارگروههای معین و همیار کمیته های عالی بانک در تسریع تصمیم سازی ها و اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی، خواستار همیاری و همسویی هرچه بیشتر مجموعه با برنامه های عملیاتی و استفاده از تجارب و تخصص مشاوران بیرونی در هم افزایی و انتفاع دو جانبه برای بانک و مشتریان شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11347
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه