میهن صنعت:

رونالدو: مطمئنم رئال قهرمان ليگا مي‌شود

میهن صنعت: کريستيانو رونالدو پس از انتخاب به عنوان «بهترين بازيکن فوتبال اسپانيا» در فصل گذشته با اعلام اين که اکنون در بهترين شرايط دوران فوتبالش قرار دارد گفت مطمئن است که رئال مادريد در اين فصل قهرمان ليگا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برترين‌هاي فوتبال اسپانيا در فصل 2013 – 2014 روز گذشته (دوشنبه) طي مراسمي با مشارکت روزنامه‌ "مارکا" اسپانيا برگزار شد و کريستيانو رونالدو با راي کارشناسان فوتبال اسپانيا به عنوان بهترين بازيکن فصل گذشته انتخاب شد.

کريستيانو رونالدو پس از انتخاب به عنوان "بهترين بازيکن فوتبال اسپانيا در فصل گذشته" در پاسخ به اين سوال که آيا او اکنون در بهترين شرايط دوران فوتبالي‌اش قرار دارد؟ گفت: بله. خودم همين طور فکر مي‌کنم. فکر مي‌کنم که اکنون در بهترين شرايط دوران فوتبالي‌ام قرار دارم. اما در طول سال‌هاي گذشته نيز تلاش زيادي کردم تا بتوانم هميشه در سطح بالايي فوتبال بازي کنم و فکر مي‌کنم به اين مهم دست يافته‌ام.

رونالدو در ادامه درباره شرايط رئال مادريد در اين فصل گفت: تيم ما امسال بسيار قوي است. ما در حال رشد هستيم و بايد شرايط خوب خودمان را تا پايان فصل حفظ کنيم. من مطمئنم که رئال مادريد در اين فصل به موفقيت‌هاي زيادي دست پيدا خواهد کرد. فرمول موفقيت اين است که سخت تلاش کني، تمرکزت راحفظ کني و باز هم سخت تلاش کني.

کريستيانو رونالدو که دو بازي قبلي رئال مادريد برابر گالاتاسراي و وايادوليد را به دليل مصدوميت از دست داد، درباره شرايط فيزيکي‌اش، گفت: اکنون کاملا آماده هستم و هيچ مصدوميتي ندارم. در واقع در چند روز گذشته نيز مشکلي نداشتم، اما اصراري نداشتم که حتما در بازي برابر وايادوليد در ميدان حضور داشته باشم. مربيان و کادر پزشکي باشگاه تصميم گرفتند تا در بازي برابر وايادوليد ريسک نکنند و در ميدان حضور نداشته باشم. مشکلي براي همراهي با رئال مادريد در بازي آينده ندارم.

مهاجم پرتغالي درباره گل‌هايش در اين فصل گفت: اکنون تمام تمرکزمان روي موفقيت با رئال مادريد در ليگا و ليگ قهرمانان اروپا است. باشگاهي همچون رئال مادريد بايد هر ساله تلاش زيادي کند تا بتواند هميشه به قهرماني برسد. هنوز بازي‌هاي ملي شروع نشده تا بخواهم درباره تيم ملي پرتغال صحبتي کنم. بگذاريد بازي‌هاي ملي شروع شود تا درباره گل‌هايم و نقشم در تيم ملي پرتغال نيز صحبت کنم.

کريستيانو رونالدو در پايان درباره درخشش آتلتيکو مادريد در رقابت‌هاي اين فصل ليگ اسپانيا گفت: اصلا از درخشش آتلتيکو مادريد شگفت زده نشدم. آنها فصل گذشته نيز تيم بسيار خوبي بودند و توانستند در کوپا دل ري به قهرماني برسند. آتلتيکو مادريد تيمي بسيار سازماندهي شده است که مربي بسيار خوبي دارد و در بازي‌هاي خودشان تمام تلاششان را مي‌کنند که بتوانند به پيروزي برسند. با اين حال من مطمئنم که رئال مادريد در اين فصل به قهرماني در ليگ اسپانيا دست يافت، اما آتلتيکو مادريد را حريفي سر سخت در راه قهرماني تيمم مي‌دانم .

** برترين‌هاي فوتبال اسپانيا در فصل 2013 – 2014 به اين شرح است:

* بهترين بازيکن: کريستيانو رونالدو (رئال مادريد)

* آقاي گل: ليونل مسي (بارسلونا) 45 گل

* بهترين مهاجم : آلوارو نگردو (سويا)

* بهترين سرمربي: تيتو ويلانووا (بارسلونا)

* بهترين دروازه‌بان: تيبو کورتويس (آتلتيکو مادريد)

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33245
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه