میهن صنعت:

سامسونگ نمایشگر تاشو تولید می‌کند

میهن صنعت: شرکت سامسونگ توضیح داد که از ابتدای سال آتی قصد تولید نمایشگرهای خم شدنی را دارد تا در نهایت دستگاه‌هایی مجهز به نمایشگرهای تاشو در اختیار کاربران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سامسونگ طی کنفرانس‌های اخیر قول‌های فراوانی برای ساخت محصولات جدید داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگرهای تا شدنی تا دستگاه‌های پیکسلی موسوم به Fonblet اشاره کرد.

اما شرکت سامسونگ طی هفته جاری طی کنفرانس Analyst Day برای نخستین بار در 8 سال گذشته برنامه‌های دقیق خود برای سال‌های پیش‌رو را اعلام کرد تا کاربران و سرمایه‌گذاران این شرکت را بیش از پیش راضی کند.

این شرکت حدود یک ماه پس از آنکه گوشی هوشمند منحنی Galaxy Round را روانه بازار کرد، طی هفته جاری توضیح داد که قصد دارد دستگاه‌های جدید‌تر و منحصر به‌فردتری روانه بازار کند.

شرکت سامسونگ توضیح داد که از ابتدای سال آتی قصد تولید نمایشگرهای خم شدنی را دارد تا در نهایت دستگاه‌هایی مجهز به نمایشگرهای تاشو در اختیار کاربران قرار گیرد. البته باید توجه داشت، پیش از آنکه محصول یاد شده به صورت گسترده در اختیار کاربران جهانی قرار گیرد، سامسونگ باید موانع فناوری که پیش‌رو دارد را از میان بردارد.

شرکت سامسونگ چندی پیش در نمایشگاه CES مدل مفهومی نمایشگر تاشو خود را عرضه کرد و در کنار آن دستگاهی را به نمایش گذاشت که نمایشگر آن از لبه‌های دستگاه می‌توانست تا شود.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌مگ،  سامسونگ در بخش دیگر دستگاه‌هایی را معرفی کرد که کیفیت نمایشگر آن‌ها نسبت به مدل‌های کنونی تا چندین برابر افزایش یافته بود. این دستگاه‌ها به نمایشگری مجهز شده بودند که تصاویر را با کیفیت 4 هزار پیکسل به نمایش می‌گذاشتند. باید توجه داشت که چنین کیفیتی این روزها فقط در نمایشگرهای تلویزیونی یافت می‌شود.

شرکت سامسونگ اعلام کرد که از ابتدای سال 2014 میلادی نمایشگرهای 2560 در 1440 پیکسلی یا همان نمایشگرهای 4 هزار پیکسلی را به طور گسترده به تولید می‌رساند و پس از آن در سال 2015 میلادی تولید انبوه نمایشگرهای 3840 در 2160 پیکسلی را آغاز می‌کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=30399
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه