میهن صنعت :

سرگرمی تکان دهنده ی نظاميان اسرائيلي!

میهن صنعت : یکي از تفريحات نظاميان رژيم صهيونيستي تيراندازي با گلوله جنگي به طرف فلسطينيها است بگونه اي که در آخرين حوادث از اين دست ، اصابت گلوله يک کودک فلسطيني را فلج کرده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یکي از تفريحات نظاميان رژيم صهيونيستي تيراندازي با گلوله جنگي به طرف فلسطينيها است بگونه اي که در آخرين حوادث از اين دست ، اصابت گلوله يک کودک فلسطيني را فلج کرده است .

روزنامه السفير ؛ در داخل اتاق مراقبتهاي ويژه (سي سي يو) در بيمارستان اسرائيلي «هداسا» ، کودکي 12 ساله با نام «عطا شراكه» روي تخت بيمارستان آرميده است. زيرا نصف بدن وي فلج شده  و  در غده پانکراس و ششهاي وي مشکلات عديده اي به وجود آمده است.

دليل اين همه دردهايي که اين کودک مي کشد، فقط گلوله  آتش زاي ويژه اي به موسوم به «دمدم» است که به بدن وي اصابت کرده است  . نيروهاي اشغالگر اسرائيلي اين گلوله را  از  فاصله چند متري به سمت وي شليک کرده اند تا به نوعي تفريح کرده باشند.

مادر «عطا شراکه»  نحوه اصابت اين گلوله به کودکش را در حالي که چشمانش پر از اشک است، براي  روزنامه السفير روايت مي کند : داستان  مجروحيت فرزندم عطا از ده روز پيش آغاز شده  است . پسرم وقتي که از مدرسه اش واقع در «مخيم الجلزون»  به سمت خانه باز مي گشت بر اثر درگيري با نيروهاي اسرائيلي و برخي جوانان هم مدرسه اي وي ، کيف مدرسه اش از دستش به زمين افتاد. 


عطا کيف خود را برنداشت و تا سه روز بعد کيف در همانجا باقي مانده بود اما وقتي  از راهي  نزديک به مدرسه  مي گذشت  تا کيفش را بردارد سربازان اسرائيلي بدون هيچ دليلي به سمت وي شليک کردند.   مدرسه «مخيم الجلزون» در فاصله چند متري شهرک صهيونيستي «بيت ايل» قرار دارد که در حد فاصل استانهاي رام الله و البيره واقع شده است.

يکي از همکلاسي هاي عطا شراکه مي گويد: «عطا  نزد ما بود و به ما گفت مي خواهد کيفش را که در محوطه پشت مدرسه افتاده بود بردارد ، اما در اين منطقه سربازان اسرائيلي روبروي او ايستاده بودند . او به کيف نزديک شد اما ناگهان نقش بر زمين شد زيرا نيروهاي اسرائيلي بدون هيچ  دليلي به سمت وي گلوله شليک کردند.

يکي ديگر از دانش آموزان مدرسه با حالتي از ترس و وحشت مي گويد: نمي دانيم چرا به سمت وي تيراندازي کردند زيرا در موقع تيراندازي هيچ گونه  درگيري با نيروهاي اسرائيلي به وجود نيامده بود آنها از مسافت 50 متري به وي شليک کردند.در همين حال  خانواده اين دانش آموز بي گناه فلسطيني مي خواهند در دادگاه از ارتش اسرائيلي شکايت کنند  زيرا نظاميان  اسرائيلي گلوله ممنوعه  به سمت فرزندشان شليک کرده است  بدون اينکه هيچ علتي براي آن داشته باشند.

از سوي ديگر  موسي شراكه عموي اين کودک فلسطيني گفت : خانواده وي تماسهايي با چندين وکيل و مراکز قانوني داشته است تا عاملان اين اقدام  را محاکمه کنند ، زيرا آنها فقط به قصد تفريح ، مي خواستند وي را بکشند. علت  آن هم واضح است  زيرا جان کودکان ما براي آنان بسيار بي ارزش است.

«موسى شراکه» همچنين از ارتش اسرائيل خواست فيلم ضبط شده در دوربينهاي نصب شده در اين مناطق را بازبيني کنند. وي تصريح کرد: رسانه هاي اسرائيلي دروغ مي گويند. آنها ادعا مي کنند تيراندازي به سمت برادرزاده من به اين علت بود که وي مي خواست بطري آتش زا  به سمت سربازان پرتاب کند . آنها اگر راست مي گويند فيلمهاي ضبط شده را بازبيني کنند تا حقيقت روشن شود.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19452
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه