سرمربی تیم هندبال ذوب آهن:

سلامتی بازیکنان مهمتر از لیگ و مسابقات است

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت:‌ ویروس کرونا به همه جا سرایت می‌کند و باید حواسمان به سلامتی بازیکنان باشد، اکنون سلامتی بازیکنان مهمتر از لیگ و مسابقات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،کیوان صادقی مورد رقابت‌های لیگ برتر هندبال اظهار کرد: برگزاری لیگ برتر هندبال در دو گروه اشتباه بزرگ بود. تیم‌های پایین جدولی زود از دور مسابقات خارج شدند و هیچ تاثیری در توسعه و پیشرفت هندبال نداشت. در مرحله دوم هم هشت تیم بالا رفتند که چهار تا تیم امتیاز بالا دارند و چهار تیم نیز امتیازهای پایینی دارند. هیچ میل و رغبتی به ادامه لیگ برتر نیست و همه تیم ها خوشحال می‌شوند که لیگ تعطیل شود. هیچ انگیزه ای نیست.

وی ادامه داد: سال‌های سال است که ما این رقابت‌ها را انجام می دهیم اما هنوز سبک برگزاری سنتی است. فدراسیون باید در نحوه برگزاری مسابقات تغییرات داشته باشد و سلیقه‌ای نباشد. باید کاری کنیم که باشگاه‌ها تا آخرین روز مسابقات انگیزه داشته باشند. باید بازی‌ها پلی آف داشته باشد. همچنین هر دو سال یکبار ما تعطیلاتی در لیگ برتر داریم که به خاطر مسابقات انتخابی جهان اتفاق می افتد. این‌ها سبب می شود که لیگ طولانی شود و باید یک برنامه‌ریزی کامل برای این‌ها داشته باشند تا باشگاه ها متضرر نشوند بازیکنان از لحاظ روحی و جسمی خسته نشوند. مجبوریم به هر صورت هست بسازیم.

وی به بیماری کرونا و برگزاری مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بیماری کرونا به همه جا سرایت می‌کند و باید حواسمان به سلامتی بازیکنانمان باشد. اکنون سلامتی بازیکنان و مردم مهمتر از لیگ و مسابقات است. اگر این مسابقات بعد سال نیز برگزار شود درست است که باشگاه ها متضرر می شوند و هزینه‌ها زیاد می شود اما باید بدانیم سلامتی افراد مهمتر است. باید روشی در پیش گرفته شود که کمتر فردی به این ویروس مبتلا شود.

مربی تیم هندبال ذوب آهن در خصوص بازی امروز تیمش مقابل مس کرمان گفت: این بازی برای ما بسیار سرنوشت ساز است. برای هر دو تیم بازی مهم است. اگر مس کرمان برنده این بازی باشد به نظرم مقام اولی آن‌ها تثبیت خواهد شد. اگر ما هم برنده باشیم برای قهرمانی و نایب قهرمانی امید زیادی داریم. هر دو تیم برای برد تلاش می کنیم. امیدوارم در کنار برد و باخت هر دو تیم از بازی لذت ببریم. حساسیت خاصی پیش نیاید همه عضو یک خانواده‌ایم همه با هم رفیقیم. این بازی به دستور وزارت ورزش بدون تماشاگر هم هست که کسی به این ویروس مبتلا نشود./ایسنا

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=191537
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه