مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در استان همدان :

صدور 78 ضمانت نامه به ارزش 31 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی استان همدان

تاکنون با همکاری صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک 78 مورد ضمانت نامه در استان همدان به ارزش 31 میلیارد تومان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در خصوص اقدامات و حمایتهای صندوق از واحدهای تولیدی گفت: کمبود وثیقه و سرمایه در گردش دو چالش بزرگی است که صنایع کوچک و متوسط با آن روبرو هستند که صندوق ضمانت صرفا با نگاهی حمایتی ضمانت آن‌ها را نزد بانک های عامل انجام می دهد.

محمدحسین مقیسه افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان ها، نماینده این صندوق هستند و درخواست های صنایع کوچک و متوسطی که با مشکلات ضمانتی مواجه هستند و در سامانه الکترونیکی ثبت نام کرده اند را بررسی کرده و سپس از طریق این سامانه به صندوق معرفی می کنند.

وی بیان کرد: با همکاری و پیگیری های شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان جلسه خوبی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، روسای برخی بانک های عامل و مدیر عامل شرکت شهرک ها برگزار شد که در این جلسه مشکلات مالی دو واحد موفق و فعال پایا بسپار وتیلکو صنعت بررسی و در بازدیدی هم که از این واحدها انجام شد، مقرر شد در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات آن ها اقدامات لازم انجام شود.

صدور 78 مورد ضمانت نامه به ارزش 31 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی استان همدان

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان نیز افزود: تا کنون با همکاری صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک 78 مورد ضمانت نامه در استان به ارزش 31 میلیارد تومان صادر شده است.

بادامی با اشاره به رتبه ششم استان در استفاده تسهیلات صندوق بیان کرد: خوشبختانه خسارت وارده شده به صندوق از جانب واحدهای دریافت کننده ضمانتنامه بسیار ناچیز بوده است.

وی همچنین اظهارکرد: در جلسه بررسی مشکلات واحدهای خسارتی که در شرکت شهرک های صنعتی باحضور مدیر عامل صندوق ضمانت و واحدهای بدهکار برگزار شد، با دیدگاه حمایتی آقای مقیسه 8 پرونده رسیدگی و تعیین تکلیف شد.

گفتنی است، با پیگیری های شرکت شهرک های صنعتی استان همدان و به مناسبت حضور مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در این استان، جلسه مشترک و مهمی در ستاد تسهیل ورفع موانع تولید با مشارکت معاون امور اقتصادی استاندار، روسای برخی بانکهای عامل ومدیر عامل شرکت شهرک ها برگزار شد .

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و معاون مالی و اقتصادی این صندوق در سفر به استان همدان،از واحدهای تولیدی پایا بسپار، تیلکوصنعت، چاپخانه همدان پیام و واحد تولیدی میواریا در شهرکهای صنعتی بوعلی وبهاران بازدید کردند و در جلسات مشترک با مدیران این واحدها و نیز مدیریت های استانی، به بحث و بررسی در خصوص چگونگی رفع موانع پیش روی صنایع کوچک این استان، پرداختند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=180457
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه