میهن صنعت :

عرضه سه بلوک عمده در بورس تهران

میهن صنعت : بلوک های سرمایه گذاری رنا،سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و ایران خودرو امروز امروز در بورس تهران عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در بازار امروز بورس تهران سهام بلوکی سه شرکت سرمایه گذاری رنا،سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و نیز بلوک یک درصدی ایران خودرو عرضه می شود.

 

به این ترتیب قرار است 150 میلیون و 244 هزار و 245 سهم معادل 50.1 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری رنا به قیمت پایه هر سهم هزار و 796 ریال توسط سازمان خصوصی سازی به وکالت از طرف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران عرضه شود.

 

همچنین امروز تعداد 65 میلیون سهم معادل یک درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از طرف موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم هفت هزار و 300 ریال عرضه شود.

 

علاوه بر این تعداد 96 میلیون سهم معادل یک درصد از سهام شرکت ایران خودرو از طرف شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم 2 هزار و 400 ریال عرضه می شود.

 

برای خریداری این بلوک ها خریدار یا خریداران لازم است نسبت به تکمیل و ارائه فرم پیوست آگهی معامله عمده شرکت منتشره در سایت بورس اوراق بهادار تهران جهت بررسی و رعایت ضوابط مربوط به شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام در بورس اوراق بهادار تهران قبل از ورود سفارش در سامانه به معاونت بازار اقدام کنند.

 

کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قیمت پایه را نقدا یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22717
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه