میهن صنعت :

عکس/ ستاره های معروفی که به سربازی رفته اند

میهن صنعت : دفاع از میهن منحصر به شخص یا ستاره خاصی نیست. این روزها شاهد برگزاری روز یادبود ملی کشته شدگان جنگ در آمریکای شمالی هستیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دفاع از میهن منحصر به شخص یا ستاره خاصی نیست. این روزها شاهد برگزاری روز یادبود ملی کشته شدگان جنگ در آمریکای شمالی هستیم .

پایگاه خبری هالیوود اسکوب به همین منظور فهرستی از بازیگران و چهره های معروفی را که دوران سربازی را تحمل کرده به میدان جنگ رفته اند را اعلام کرده است. جالب این که در میان این چهره ها افراد نسبتا بدنامی همچون «هیو هفنز» نیز  حضور دارند.

فهرست چهره های معروفی که به سربازی رفته اند را در این گزارش بخوانید.

 

«هیو هفنز»‌

 

منفورترین چهره دنیا اولین شغلی که انتخاب کرد سربازی بود. او به عنوان یک سرباز پیاده نظام داوطلب خدمت سربازی شد و در تیراندازی مهارت خاصی از خود نشان داد. بعدها نیز به عنوان کاریکاتوریست روزنامه ارتش ، به عرصه فرهنگی راه یافت.

 

«بیل کاسبی»

 

پدربزرگ برنامه تلویزیونی Jell – O – eating به عنوان پزشکیار بیمارستان ،‌چهار سال در خدمت ارتش نیروی دریایی بود. او فعالیت های زیادی در کمک رسانی به مجروحان جنگ «کره» انجام داد ولی پس از پایان جنگ موقعیت جدید خود در شکل کمدین تلویزیون را بدست آورد.

 

«الویس پریسلی»‌

 

بر خلاف بسیاری از ستارگان ، «الویس پریسلی»‌ زمانی که در اوج شهرت قرار داشت به خدمت ارتش درآمد و بین سالهای 1958 تا 1960 در ارتش باقی ماند. او حین حضور در ارتش به سرگرم کردن سربازان می پرداخت و همانند یک سرباز به طور منظم سر پست خود باقی می ماند.

 

درو کری

 

کری قبل از بازیگر شدن خود را خدمت گذار ارتش معرفی می کرد او 6 سال تمام از 1980 تا 1986 در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرد. وی در حال حاضر یکی از بازیگران کمدی است .

 

«آیس تی»

 

خواننده و بازیگر سیاه پوست فیلم «قانون و سفارش» از سن 17 سالگی داوطلب خدمت سربازی شد و در لشگر 25 مشغول خدمت شد . او تا 22 سالگی در ارتش بود و بعد به خوانندگی روی آورد.

 

بی آرتور

 

تنها بانوی سرباز این فهرست «بیترایس آرتور» معروف به «بی آرتور» است .  او یکی از بازیگران کمدی و خوانندگان دهه 40 بود که به مدت 2 سال به عنوان یک تایپیست و راننده در خدمت ارتش بود. او همچنین از سال 1943 تا 1945 (همزمان با جنگ جهانی دوم) به خدمت ارتش نیروی دریایی پیوست و به مقام سرجوخه رسید.

 

«راب ریگل»

 

مجری برنامه «دیلی شو»‌ زمانی در خدمت ارتش تفنگداران نیروی دریایی بود و در جنگ های کوزوو و افغانستان به عنوان سرهنگ دوم خدمت کرده است.

منبع: سینما خبر

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19422
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه