میهن صنعت:

مارادونا از اداره ماليات ايتاليا شکايت مي‌کند

میهن صنعت: اسطوره فوتبال آرژانتين از اداره ماليات ايتاليا به اتهام رفتار ناشايست حين تفتيش وي در بدو ورودش به خاک اين کشور شکايت مي‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در ادامه جنجال اخير در خصوص بدهي ديه‌گو مارادونا به اداره ماليات ايتاليا در دوران بازيگري‌اش در تيم ناپولي، کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال آرژانتين قصد دارد از مسئولان اداره ماليات ايتاليا شکايت کند.

به گزارش تسنيم و به نقل از شبکه اسپورت مدياست ايتاليا، از قرار معلوم مارادونا که گفته مي‌شود نزديک به 40 ميليون يورو به اداره ماليات ايتاليا (اکيتاليا) بدهکار است، در بدو ورود به خاک ايتاليا از سوي گروهي از ماموران مورد تفتيش قرار گرفته تا در صورت به همراه داشتن اجناس قيمتي آن را به نفع دولت ايتاليا مصادره کنند. اين اقدام در حالي صورت گرفته که آنجلو پيساني، وکيل ماردونا، دختر و همسر وي نيز در محل حضور داشتند. به همين خاطر مارادونا و وکيل وي تصميم به شکايت از اداره ماليات ايتاليا گرفته‌اند.

ظاهراً اداره ماليات ايتاليا درصدد است به هر نحو ممکن، حتي در قالب مصادره اموال نه چندان باارزش مارادونا طلب خود را از «پسر طلايي» فوتبال آرژانتين بگيرد. چند سال پيش نيز نظير چنين اتفاقي رخ داد زماني که مارادونا مجبور شد ساعت مچي و گوشواره الماس خود را به عنوان بخشي از بدهي‌اش به ايتاليايي‌ها تقديم کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=27352
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه