با اقدام به موقع اورژانس 115 صورت گرفت

نجات مرد 40 ساله بابلی از مرگ حتمی

میهن صنعت :‌ رئیس اورژانس 115 بابل گفت: اقدام به موقع تکنسین‌هایی اورژانس 115 بابل سرنشین موتورسوار 40 ساله را از مرگ حتمی نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی محمدیان در گفت‌وگو با فارس در بابل اظهار داشت: در تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف شدید دو خودرو پیکان با پژو 405 در جاده سپاه دانش بعد از روستای کارون بلافاصله تکنسین‌های پایگاه امین‌آباد و دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه از ناحیه سر، پا، کمر و لگن آسیب دیده بودند افزود: مصدومان این حادثه که راننده و سرنشینش پیکان که دو مرد 26 و 28 ساله و راننده خودرو پژو 405 که یک زن 38 ساله بود پس از اقدامات اولیه پزشکی از قبیل سرم‌ترابی، اکسیژن‌ترابی و آتل‌گیری به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

محمدیان گفت: در تماس دیگری با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پراید با موتور بلافاصله تکنسین‌های پایگاه رضی‌کلا اورژانس 115 بابل به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارداشت: در این حادثه سرنشین موتور سیکلت که مرد 40 ساله بود به شدت مصدوم و دچار ایست قلبی تنفسی شده بود که با انجام سی.پی.آر توسط تکنسین‌های اورژانس 115 بابل موفق به نجات جان این مصدوم شده و او را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=31652
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه