میهن صنعت :

هاشمیان: در ایران فقط سرمربی می‌شوم

میهن صنعت : مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران که باشگاه تراکتورسازی برای استخدامش به عنوان یکی از دستیاران مجید جلالی ابراز علاقه کرده بود، می‌گوید که قصد ندارد تا یک سال آینده به ایران بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، وحید هاشمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به وی برای حضور در کادر فنی این تیم گفت: در حال حاضر در یک دوره مربیگری در هانوفر به سر می‌برم که شش روز طول می‌کشد اما مساله مهم‌تر این است که تا یک سال آینده قصد بازگشت به ایران را ندارم و زمانی هم که به ایران بازگردم، قطعا به عنوان سرمربی کار خواهم کرد.

 

مهاجم پیشین بایرن‌مونیخ درباره دوره مربیگری که در آن حضور دارد، نیز گفت: در این دوره درباره شیوه‌های نوین بدنسازی، تغذیه، پیشگیری از مصدومیت و تست‌های جدید آمادگی جسمانی در بوندسلیگا آموزش‌هایی داده می‌شود که البته استاندارد آموزش‌ها در آلمان با ایران بسیار متفاوت است. در ایران اصلا آموزشی وجود ندارد و شما با رابطه می‌توانید به هر جایی برسید.

هاشمیان همچنین گفت: طبق قاعده‌ای که این‌جا وجود دارد برای دریافت مدرک مربیگری‌ام باید 12 ماه دیگر در آلمان به عنوان سرمربی فعالیت کنم تا دوره‌ام را به پایان برسانم. فعلا بیشتر به پر کردن این زمان فکر می‌کنم و در هر تیمی حضور پیدا کنم آن را فرصتی برای یادگیری و تجربه می‌دانم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال هالستنبک‌-رلینگن آلمان درباره‌ عملکردش در این تیم در لیگ منطقه‌ای هامبورگ گفت: زمانی که هدایت این تیم را پذیرفتم، یازدهم یا دوازدهم لیگ بود و با تیم‌های پایین‌تر از خودش امتیاز برابری داشت ولی در نهایت تیم ما در رده هفتم قرار گرفت که بهترین نتیجه در چند سال اخیر بوده است. ان‌شاءالله در مرحله‌ بعدی در تیم‌های دیگری حضور پیدا کنم.

هاشمیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر آلمانی دارد یا خیر، گفت: صحبت‌هایی با من شده است اما به تیم بعدی‌ام بیشتر به عنوان یادگیری و تجربه‌اندوزی نگاه می‌کنم تا کار.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19364
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه