میهن صنعت:

هرآنچه در برنامه نود گذشت

میهن صنعت: در نظرسنجي برنامه شب گذشته نود پرسپوليس بار ديگر موفق شد عنوان قهرماني سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برنامه نود شب گذشته به مسائل فوتبال و داوري کشورمان پرداخت.

سوال نظرسنجي اين برنامه اختصاص به انتخاب قهرمان سيزدهمين دوره ليگ برتر داشت.

در اين نظرسنجي پرسپوليس موفق شد بيشترين راي را به خود اختصاص دهد و استقلال و فولاد در مکان‌هاي بعدي قرار گرفتند.

ميهمان اين برنامه اميرحسين فشنگچي بازيکن سابق پرسپوليس و بازيکن فعلي ملوان بود که به عنوان گل‌ساز ترين بازيکن سيزدهمين دوره ليگ برتر به گفت‌و‌گو با عادل فردوسي‌پور پرداخت.

فشنگچي در ابتداي صحبت خود اشاره کرد که در گزارش‌هايي که فردوسي‌پور از بازي‌هايي که او در پرسپوليس انجام مي‌داد هيچ وقت به تعريف وي نپرداخته است.

بازيکن سابق پرسپوليس صحبت‌هايي را درباره دوران فوتبالي خود انجام داد و اشاره کرد که همواره تصميمات فوتبالي را نسبت به ساير تصميمات ديگر ارجح داده است.

وي گفت که براي اينکه بتواند خدمت سربازي خود را به پايان برساند مجبور شده تا از رشته دانشگاهي خود مهندسي نساجي انصراف دهد.

در ادامه برنامه مصاحبه علي دايي در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل صبا که صحبت‌هايي را عليه محمد مايلي کهن مطرح کرده بود، پخش شد.

آماري درباره ليگ سيزدهم کشورمان پخش شد و اشاره شد که براي هفتمين بار صدر جدول در اين فصل دچار تغيير شده است و آماري از تعداد هفته‌هايي که تيم‌ها در اين فصل صدرنشين ليگ برتر بودند، پخش شد.

پس از آن به تعطيلي ليگ‌ها اروپايي پرداخته شد و با ليگ کشورمان مقايسه شد.

ميهمان اين هفته برنامه علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال بود.

وي در مورد حامي مالي تيم ملي فوتبال صحبت کرد و گفت که براي اين حامي مالي سقف مشخص نکرديم ولي کف قرارداد ما 7 ميليارد است که 5 ميليارد آن را گرفته ايم و 2 ميليارد باقي مانده را به زودي خواهيم گرفت.

کفاشيان در مورد ادامه همکاري فدراسيون فوتبال با کي روش پس از جام جهاني 2014 گفت که يک‌شنبه براي ادامه همکاري صحبت‌هايي با کي روش داشتيم و تا حدود زيادي با هم به توافق رسيديم.

در ادامه برنامه محمد مايلي کهن روي خط برنامه آمد و درباره اتهاماتي که علي دايي عليه او زده بود صحبت‌هايي را مطرح کرد.

وي در ابتداي صحبت‌هايش با کنايه عنوان کرد که از برنامه نود ممنونم که وقتي همه خواب هستند، به من فرصت داده شده تا از خودم دفاع کنم!

وي البته در ادامه گفت که نسبت به برنامه نود احترام مي‌گذارد.

مايلي‌کهن گفت که خوشحال است که با حرکت به قول دايي «عوام‌فريبانه» موفق شده سرمربي پرسپوليس را مجبور کند که براي اولين بار در زندگي‌اش بگويد دست کارگران را مي‌بوسد.

وي گفت که دايي گفته که من از تيمي در يک نيم فصل 800 ميليون پول خواسته‌ام که من هيچ پولي نگرفتم و دو بار هم به خارج از کشور براي مربي‌گري رفته‌ام و هر دو بار هم موفق بوده و جام اخلاق هم گرفته‌ام.

محمد مايلي کهن که به خاطر درگيري‌هاي اين روزهايش با علي دايي روي بورس است، در برنامه دوشنبه شب 90 روي خط آمد تا درباره صحبتها و ادعاهاي علي دايي حرف بزند. سرمربي سابق تيم ملي با اشاره به عکسي که از او توسط رسانه‌ها منتشر شده گفت که اين عکس مربوط به 37 سال پيش است و اين عکس به زماني بر مي‌گردد که رژيم طاغوت سر کار بوده.

مايلي‌کهن با تاکيد بر اينکه "جا نماز آب نمي‌کشد" مدعي شد که علي دايي هنگام بازي ايران و ازبکستان براي دريافت گرين کارت به امريکا رفت. بعد از اين صحبت، مايلي‌کهن در برنامه زنده تلويزيوني به طرز عجيبي نام يکي از خوانندگان لس‌آنجلسي را آورد و تاکيد کرد که چه قبلا چه حالا به اين خواننده علاقه داشته هر چند انتقادهايي را هم به او وارد مي‌داند!

بعد از اين اظهارنظر عجيب، فردوسي‌پور خنده‌کنان از مايلي‌کهن خواست که حرف‌هاي باقي مانده‌اش را به بعد موکول کند!

در حالي مايلي کهن چنين صحبتي را مطرح کرد که بعيد است او از خط قرمزهاي صداوسيما بي خبر بوده باشد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=43038
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه