میهن صنعت :

واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس به خبر مهر در90

میهن صنعت : افشای مبلغ قرارداد بازیکن جدید پرسپولیس از سوی گروه ورزشی خبرگزاری مهر یکی از سوژه‌های جنجالی برنامه دوشنبه شب نود بود که طی آن مدیرعامل سرخپوشان با عصبانیت و ادبیاتی تند با عادل فردوسی پور و سرپرست تیم فجرسپاسی حرف زد.

به گزارش میهن صنعت افشای مبلغ قرارداد بازیکن جدید پرسپولیس از سوی گروه ورزشی خبرگزاری مهر یکی از سوژه‌های جنجالی برنامه دوشنبه شب نود بود که طی آن مدیرعامل سرخپوشان با عصبانیت و ادبیاتی تند با عادل فردوسی پور و سرپرست تیم فجرسپاسی حرف زد.

برنامه دوشنبه شب نود در شرایطی روی آنتن رفت که بررسی رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر در دستور کار همکاران فردوسی پور قرار داشت و البته سوال نظرسنجی هیچ ارتباطی با موضوع برنامه نداشت و در مورد بهترین تیم ملی سه دهه اخیر فوتبال ایران بود که تیم 1998 بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های پاس، فتح و پرسپولیس مهمان حضوری این برنامه بود که مثل همیشه آرام و مودب به سوالات مطرح شده پاسخ داد و مروری داشت بر 11 سال حضورش در فوتبال آلمان و البته در مورد شروع سرمربیگری اش از یک تیم دسته پنجمی این کشور نیز توضیحاتی ارائه کرد و حاضر نشد آرزویش را به عادل فردوسی پور بگوید.

اما یکی از جذابترین بخش های برنامه 90 به خبر روز دوشنبه گروه ورزشی خبرگزاری مهر اختصاص داشت که طی آن سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی اعلام کرد پرسپولیس برای انتقال رضا حقیقی یک میلیارد و 250 میلیون تومان پرداخت کرده است. این خبر که عصبانیت محمد رویانیان را به دنبال داشت در شرایطی روی خروجی رفت که خبرنگار مهر در تماس با مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحات این باشگاه را هم منعکس کرده بود.

مدیر عامل پرسپولیس که پس از توضیحات تلفنی سرپرست فجر روی خط تلفنی آمده بود در شرایطی که عصبانی و ناراحت بود گفت: فوتبال یعنی دروغ. چه کسی گفته که ما یک میلیارد و خورده ای به حقیقی داده ایم؟ وی وقتی با این پاسخ مواجه شد که سرپرست فجر این خبر را اعلام کرده گفت: ایشان بی خود کرده اند!

رویانیان سپس به انتقاد از عادل فردوسی پور و شرایطی حاکم بر فوتبال پرداخت و گفت: من اگر هم چنین پولی را داده ام هدفم کمک کردن به تیم فجرسپاسی بوده . شما چرا کمک هایی که ما می کنیم را نمی بینید. من برای شما متاسفم که اینگونه رفتار می کنید. آقای فردوسی پور شما یک مربی خارجی را می آورید و به او یاد می دهید که علیه پرسپولیس حرف بزند. شما با ادبیات خاصی فوتبال را به سمت دیگری می برید. باید فاتحه این فوتبال را خواند. وقتی شما که 13 سال برنامه اجرا می کنید اینطور رفتار می کنید وضع فوتبال همین می شود.

بعد از این صحبت ها سرپرست فجر مجددا روی خط تلفنی آمد و با بیان اینکه نمی خواهد از خودش دفاع کند خطاب به رویانیان گفت: برای شما که مدیرعامل پرسپولیس هستید زشت است که اینطور حرف می زنید. من برای شخصیت شما دلم می سوزد.

رویانیان که واکنش تندی به صحبت های فردوسی پور داشت حاضر به پذیرش توصیه های اخلاقی وی نشد و خطاب به این مجری گفت: این نصیحت ها را برای هم سن و سالهای خودت بکن. من اشتباه کردم که روی خط شما آمدم. دیگر این کار را نخواهم کرد.

رویانیان ادامه داد: شما کارهایی که من کرده ام را نمی دانید و فقط می خواهید مدیران را نابود کنید. من حقیقی را به فجر می دهم و پولم را از این باشگاه پس می گیرم. مگر مملکت حساب و کتاب ندارد که من این پول را بدهم. مردم دارند این حرف ها را باور می کنند. همه اش سکوت کرده ام اما دیگر شرمم می آید از این فوتبال. کوه هم باشم زیر بار این فشارها آب می شوم. آقای فردوسی پور شما هم چکش نشو روی اعصاب من. خسته شده ام از این فوتبال. همه دارند من را می زنند. کارهایی که من کرده ام در 50 سال پیش هرگز انجام نشده است.من از این فوتبال می روم تا تو از دست من راحت شوی.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که بسیار عصبانی بود درخواست فردوسی پور برای خوردن یک لیوان آب را رد کرد و به انتقاداتش ادامه داد. در این لحظه محمد فنایی که کارشناس داوری برنامه بود خطاب به وی گفت: آقای رویانیان لطفا آرام باشید. من برای شما احترام قائلم اما در گفتگویی گفته بودید که اگر داوران پول می گیرند به ما هم بگویید که چقدر باید بدهیم. این برای شما خوب نیست که چنین اظهار نظرهایی داشته باشید.

رویانیان در پاسخ به این اظهار نظر فنایی گفت: من قصد بی احترامی نداشتم اما متاسفانه برخی از دوستان این مطلب را طور دیگری نوشتند. به هر حال اگر حرفی زده ام که باعث ناراحتی داوران شده است عذرخواهی می کنم.

در ادامه برنامه اتفاقاتی که در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان مرکزی رخ داده بود به تصویر کشیده شد و دو کاندیدای ریاست این هیات به همراه غفاری رئیس هیات روی خط تلفنی آمدند و توضیحاتی در مورد این انتخابات ارائه کردند."مهر"

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8584
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه