«میهن صنعت» گزارش می دهد:

چند ویژگی جذاب دافران H7 شایان دیزل که بهتر است بدانید

چند ویژگی جذاب دافران H7 شایان دیزل که بهتر است بدانید، شامل آپشن هایی می شود که یا منحصر به فرد است و یا باقی رقبا به تازگی روی محصولات خود نصب کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، شرکت شایان دیزل یکی از حاضرین چهارمین نمایشگاه خودرو تهران است که رفتار متفاوتی نسبت به سایر رقبای خود داشته است. برگزاری تست درایو کشنده H7 شایان دیزل باعث شد تا این شرکت سرو صدای زیادی به پا کند و با استقبال خوب بازدید کنندگان نیز مواجه شود.

اما این کشنده تازه وارد بازار ایران چند ویژگی جالب دارد. چند ویژگی جذاب دافران H7 شایان دیزل که بهتر است بدانید، شامل آپشن هایی می شود که یا منحصر به فرد است و یا باقی رقبا به تازگی روی محصولات خود نصب کرده اند.

کولر درجا فابریکی دافران H7

یکی از مشکلات رانندگان کشنده که در مسیرهای گرم تردد میکنند، مشکل خنک سازی فضای کابین در زمان استراحت است.

کولر درجا فابریکی دافران H7 کمک می کند تا راننده زمانی که برای استراحت در فصل گرما در کنار جاده می‌ایستد و قصد دارد تا ظهر یا شب خودرا در کابین استراحت کند، لازم نیست برای استفاده از این امکان رفاهی، ماشین را روشن نگه دارد.

کولر درجا فابریکی دافران H7 در زمانی که ماشین خاموش است، به فعالیت خود ادامه داده و از سوخت ماشین استفاده می کند. این قابلیت برای بخاری ماشین نیز قابل استفاده بوده و جز اپشن های فابریکی این محصول است.

دی لایت فابریک در کشنده شایان دیزل

یکی دیگر از آپشن های منحصر به فرد کشنده دافران H7 دی لایت با همان چراغ روز است. این آپشن فعلا در کشنده های چینی بازار ایران موجود نیست و تنها کشنده شایان دیزل از این امکان بهره می برد.

از دیگر امکانات کشنده دافران H7 که به صورت فابریکی بر روی این محصول قرار گرفته می‌توان به ترمز هوشمند اضطراری پیشرفته (AEBS) و یخچال فابریک اشاره کرد که دیگر رقبا به تازگی این آپشن ها را به محصولات خود اضافه کرده اند.

همچنین علاقه مندان برای خرید این محصول که توسط شرکت شایان دیزل عرضه خواهد شد، می توانند تقاضای سه آپشن نصب سیستم ADR برای حمل کالای خطرناک، سیستم صوتی به همراه مانیتور و بغل گیربکسی (PTO) نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244993
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه