میهن صنعت :

کلاسC جدید سال2014 معرفی میشود

میهن صنعت : مدل جدید کلاسC مرسدس در نسخه‌های همیشگی و برای اولین بار، در نسخه بدون سقف با اندازه جدید و بزرگ‌تر سال بعد معرفی خواهد شد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، بی.ام.و اخیرا سری3 جدید خود را عرضه کرده و آئودی هم در حال آماده کردن A4 جدید است. مرسدس نیز برای عقب نماندن از این بازی، باید Cکلاس جدید خود را عرضه کند و آن‌ها قصد دارند که چنین کاری را سال بعد انجام دهند.

این مدل که انتظار می‌رود در نمایشگاه ژنو 2014 عرضه شود، اولین مدل مرسدس خواهد بود که از ساختار MRA جدید کارخانه (مخفف Modular Rear-drive Architecture) استفاده می‌کند. این نسخه بالاتر از CLA جدید قرار خواهد گرفت و به همین خاطر می‌توان نتیجه گرفت که فضای داخلی آن نسبت به نسخه فعلی، بزرگ‌تر و جادارتر خواهد بود.

مدل جدید همانند نسل فعلی، نسخه‌های سدان، واگن و کوپه خواهد داشت و البته در کنار این نسخه‌های همیشگی، نسخه بدون سقف نیز عرضه خواهد شد. یکی از اخبار منتشرشده هیجان انگیز درباره نسل بعد این است که AMG از هر کدام، یک نسخه خواهد ساخت که توسط موتور 4 لیتری V8 توین‌توربو تغذیه خواهد شد.

نسخه‌های معمولی‌تر از پیشرانه‌های چهار و شش سیلندر استفاده خواهند کرد و قدرت آن‌ها بین 184 تا 330 اسب بخار خواهد بود و پیشرانه‌های دیزلی هم قدرتی بین 120 تا 220 اسب بخار تولید خواهند کرد.

اطلاعات مربوط به نسخه AMG در دسترس نیست و البته می‌توان انتظار عرضه یک نسخه هیبریدی را هم داشت. سیستم چهار چرخ متحرک 4Matic برای چند پیشرانه در دسترس خواهد بود و جعبه‌دنده تمام نسخه‌ها یا شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک خواهد بود.

کلاسC جدید به احتمال خیلی زیاد از سیستم‌ها و تکنولوژی‌های ایمنی جدید دایملر استفاده خواهد کرد که در حال حاضر، بهترین سیستم‌های موجود هستند و حتی دایملر قول داده است که در چند سال آینده، سطح آن‌ها را بالاتر هم ببرد. در گزارشات آمده است که مرسدس به دنبال طراحی داینامیک‌تر و خشن تر نسبت به نسل فعلی است تا بتواند مشتری‌های جوان‌تر را هم که فکر می‌کنند کلاسC جدید برای افراد مسن مناسب‌تر است، به خود جذب کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9269
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه