میهن صنعت :

کمک مالی اروپا برای طرح دیزلی هیبریدی رنو

میهن صنعت : کمیسیون اروپا 27.73 میلیون دلار را در کشور فرانسه برای کمک به رنو اختصاص داد تا تکنولوژی دیزلی هیبریدی خود را که به منظور کاهش آلایندگی های دی اکسید کربن خودروهای تجاری انجام خواهد گرفت، گسترش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کمیسیون اروپا 27.73 میلیون دلار را در کشور فرانسه برای کمک به رنو اختصاص داد تا تکنولوژی دیزلی هیبریدی خود را که به منظور کاهش آلایندگی های دی اکسید کربن خودروهای تجاری انجام خواهد گرفت، گسترش دهد.

این مبلغ کمکی به کشور فرانسه شامل 5.1 میلیون دلار کمک هزینه، 4.6 میلیون دلار برای تحقیقات صنعتی و 17.7 میلیون دلار برای توسعه تجربی است.

به گفته این کمیسیون، کمک مالی به کشور فرانسه با قوانین اروپا مطابقت دارد. این کمیسیون در بیانیه ای اظهار داشته رنو به عنوان بخشی از این پروژه، مدل های ترافیک و مستر را به موتورهای دیزلی هیبریدی جدید مجهز خواهد کرد. به گفته این کمیسیون، در نتیجه این کار آلایندگی های دی اکسید کربن و مصرف دیزلی خودروهای مستر و ترافیک به طرز چشم گیری کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرخودرو، پس از پژو- سیتروئن و والئو، این سومین کمک مالی این کمیسیون برای حمایت از تحقیق و توسعه فعالیت های ساخت موتورهای هیبریدی جدید است. در حالی که کمک به رنو به خاطر خودروهای تجاری است، کمک مالی اختصاص یافته به پژو- سیتروئن و والئو برای موتور خودروهای سواری بوده است.

رنو قصد دارد پروژه هیبریدی خود را با همکاری کانتیننتال، والئو، LMS اینترنشنال و محققان IFPEN انجام دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26084
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه