«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

گزارش تصویری از روز صنعت و معدن

امروز دهم تیر ماه 1398 مراسم روز صنعت و معدن در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امروز دهم تیر 1398 مانند هر سال دیگر روز صنعت و معدن با حضور رضا رحمانی وزیر صمت، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی لاریجانی رئیس مجلس، امیر حاتمی وزیر دفاع و دیگر مدیران و مسئولین مرتبط به صنعت برگزار شد. در این مراسم از واحد‌های تولیدی نمونه نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در همین راستا وزیر امور خارجه گفت: جایگاه صنعت در شرایط فعلی بسیار حائز اهمیت است ما در برابر فشار کوتاه نمی‌آییم و به کمک دولت و مردم دنیا را مجبور خواهیم کرد که همواره با ایرانیان با احترام رفتار کرده و هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکنند.

وزیر صنعت نیز در این مراسم گفت: ما جنگ اقتصادی را از همان روز اول باور داشته و جدی گرفته ایم و متناسب با آن نیز اقدام کرده ایم. صنعتگران ما در یک‌ سال گذشته جهادی عمل کرده اند چراکه بخش تولید به دلیل محاصره اقتصادی آن هم به معنای واقعی در وضعیت بسیار سختی قرار گرفت.

علی لاریجانی رئیس مجلس در این مراسم گفت: بانک مرکزی باید‌ بانک های کشور را مجبور کند که از تولید ملی حمایت ویژه شود با این‌حال ما معتقدیم وضعیت فعلی ایران نمی تواند ادامه پیدا کند و کشورهای دیگر نیز این رفتار ترامپ را تحمل نخواهند کرد

.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این مراسم گفت: مشکل اینجاست که دولت و مجلس آنطور که باید باور نکرده است که کشور در جنگ اقتصادی بوده و اگر زود برای بحران های پیش رو فکری نکنیم‌ واحدهای تولیدی به مرز تعطیلی کشیده خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179406
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه