میهن صنعت :

گسترش صادرات خدمات پس از فروش سایپا در شمال آفریقا

میهن صنعت : بهزاد پناهی اعلام کرد: گسترش بازارهای صادراتی در اولویت گروه خودروسازی سایپا قرار دارد و در همین راستا صادرات قطعات یدکی و خدمات پس از فروش در شمال آفریقا نیز گسترش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، بهزاد پناهی در گفت‌وگویی در حاشیه مراسم امضای قرارداد با هیأت اعزامی کشور نیجر، با اعلام این مطلب افزود: ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خودروهای سواری گروه سایپا در خارج از کشور، موجب رشد صادرات خدمات و قطعات یدکی و حضور بیشتر سایپا یدک در بازارهای صادراتی شده است.

وی از برنامه‌ریزی سایپا برای گسترش بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: تعیین بازارهای صادراتی هدف، حاصل تعامل مشترک مرکز مطالعات استراتژیک و معاونت صادرات گروه خودروسازی سایپا می‌باشد.

عضو هیأت مدیره سایپایدک ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های بازاریابی و صادراتی خود را بر اساس شناسایی مزیت‌های رقابتی محصولات و اولویت‌بندی بازارهای هدف صادراتی تنظیم می‌کند و سایپایدک نیز پیرو این برنامه‌ها تلاش می‌کند خدمات پس از فروش را در بازارهای صادراتی توسعه دهد؛ چراکه خدمات پس از فروش مناسب نه تنها مزیت رقابتی خودروهای صادراتی گروه است، بلکه ضامن پایداری صادرات و توسعه آن نیز خواهد بود.

پناهی ادامه داد: ورود محصولات جدید مانند خودروی تیبا به سبد محصولات صادراتی و انطباق محصولات فعلی شرکت سایپا با استانداردهای روز دنیا، چشم‌انداز روشنی را برای دستیابی به بخش‌های جدید بازارهای کنونی و گشایش بازارهای جدید صادراتی و تحقق اهداف آتی شرکت سایپا ایجاد کرده ‌است.

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: نگاه سازمان خدمات پس از فروش سایپا به فعالیت‌های صادراتی، نگاهی بلندمدت و اقتصادی بوده به طوری که خدمات پس از فروش به یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های رقابتی محصولات سایپا تبدیل شده است.

پناهی با اشاره به امضای قرارداد همکاری در زمینه صادرات خدمات پس از فروش با نیجر، ادامه داد: در راستای اجرای راهبرد توسعه بازارهای صادراتی در سال آینده نیز افزایش بازارهای صادراتی در دستور کار سایپایدک قرار دارد.

وی در خصوص میزان رضایت مشتریان خارجی گروه خودروسازی سایپا از خدمات پس از فروش نیز گفت: گروه خودروسازی سایپا در حوزه خدمات پس از فروش و برای رضایت مشتریان گام های بزرگی برداشته است به طوری که میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در بازارهای صادراتی به مرحله قابل قبولی رسیده است.

پناهی تاکید کرد: در راستای هدف‌گذاری در زمینه‌های بهبود و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات سایپا، سازمان خدمات پس از فروش سایپا تلاش می‌کند با جلب رضایت مشتریان، سهم صادرات خود را افزایش داده و برند سایپا را در بازارهای خارجی توسعه دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13622
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه