میهن صنعت :

گشایش کنفرانس ‘ایران و جاده جدید ابریشم’ در لندن

کنفرانس 'ایران و جاده جدید ابریشم: فرصت ها و وملاحظات حقوقی' صبح روز سه شنبه با حضور حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران و شماری از مقامات انگلیسی و کارشناسان مسایل اقتصادی و حقوقی در لندن گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،در این کنفرانس یک روزه، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران و 'ریچارد بیکن' رییس گروه دوستی پارلمانی انگلیس و ایران قرار است، سخنرانی کنند.
'فرصت های اقتصادی در ایران'، 'عمق اقتصاد ایران' و 'حقایقی در مورد ایران' از دیگر عناوینی است که قرار است از سوی سایر سخنرانان در این کنفرانس مطرح و تشریح شود.
در جریان این کنفرانس همچنین قرار است دو نشست تحلیلی (پنل) درمورد 'فرصت ها و ملاحظات حقوقی در ایران' و نیز 'جاده جدید ابریشم و فرصت های ترانزیتی' برگزار شود.
در این دو نشست که دربرگیرنده بحث و گفت وگو و نیز پاسخ به پرسش های حاضرین در مورد موارد یاد شده است، شماری از کارشناسان و دست اندرکاران مسایل اقتصادی ایران حضور دارند.
در حاشیه این کنفرانس که در آستانه سال نو برگزار می شود، علاوه بر پهن شدن سفره نوروزی، اجرای موسیقی اصیل ایرانی برای علاقه مندان به فرهنگ و هنر ایران، برنامه ریزی شده است.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=116113
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه