میهن صنعت :

یک اتفاق جالب و بسیار نادر برای خوهران دو قلو! +تصاویر

میهن صنعت : "اريکا" و "تاشينا" خواهران دوقلوي 21 ساله اي هستند که در يک روز و يک ساعت صاحب فرزند شده اند.آنها درست همزمان با هم و در يک روز متوجه شدند باردار هستند و در اتفاقي نادر و جالب در يک ساعت و يک روز فرزندان خود را به دنيا آوردند.

مگ فور: "اريکا" و "تاشينا" خواهران دوقلوي 21 ساله اي هستند که در يک روز و يک ساعت صاحب فرزند شده اند.آنها درست همزمان با هم و در يک روز متوجه شدند باردار هستند و در اتفاقي نادر و جالب در يک ساعت و يک روز فرزندان خود را به دنيا آوردند.

 

 

اين مادران جوان در مصاحبه شان با رسانه هاي محلي اعلام کردند: وقتي فهميديم هردو باردار هستيم تصور کرديم اگر فرزندانمان در يک روز متولد شوند اتفاق پرداد جالبي خواهد بود اما هيچ يک از ما انتظار چنين واقعه اي را نداشت.
آنها در يک زمان احساس کردند ممکن است باردار باشند و در يک روز اقدام به خريد تست بارداري و انجام آزمايش کردند و متوجه شدند که باردار هستند. و خانواده ا زشنيدن اين خبر هيجان زده و متعجب شدند.

 


مادر آنها ميگويد اين اتفاق براي من بسيار جالب بود که درست مثل گذشته روي هر دو بازويم کيک نوزاد کوچک داشته باشم، درست مثل روزي که مادرانشان به دنيا آمده بودند.
به گفته پزشکان اين اتفاق نادري است که ممکن است از 1000 خواهر دو قلو يکي به اين صورت و در شرايط طبيعي صاحب فرزند در يک روز شوند.

 

پرداد

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19448
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه