میهن صنعت:

۲ میهمان سینمایی، میدان مناظره را ترک کردند

میهن صنعت: دیروز برنامه مناظره با موضوع «سینمای ایران و دغدغه‌های مردمی» ساعت ۱۷ با نیم ساعت تاخیر در حالی شروع شد که علیرضا رئیسیان و سیدجمال ساداتیان بنا به دلایلی قبل از آغاز برنامه استودیو را ترک کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،دیروز برنامه مناظره با موضوع «سینمای ایران و دغدغه‌های مردمی » ساعت ۱۷ با نیم ساعت تاخیر شروع شد.در این برنامه به جای ۵ میهمانی که دعوت شده بودند تنها سه نفر حضور داشتند.

بنابر این گزارش مجری برنامه «مرتضی حیدری» در ابتدای مناظره اعلام کرد به جز آقایان کوشکی، میرعلایی و شیخ‌طادی، دو سینماگر دیگر یعنی علیرضا رئیسیان و سیدجمال ساداتیان نیز در برنامه حاضر بودند که بنا به دلایلی تشخیص دادند قبل از آغاز برنامه استودیو را ترک کنند.

بنابر این گزارش مرتضی حیدری در مورد این رفتار نامتعارف دو میهمان تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که برنامه مناظره پس از انتخابات با هدف نقد کردن صحیح و تجربه نشستن افکار متفاوت کنار یکدیگر و گفتگوی آنها ادامه پیدا کرد. وی ابراز امیدواری کرد روحیه گفتگوی افکار متفاوت در کنار یکدیگر تقویت شود و تحمل پذیرفتن تفکرات متفاوت را پیدا کنیم.

به نقل از جام جم لازم به ذکر است دو میهمانی که مناظره را ترک کردند علیرضا رییسیان کارگردان آثاری مانند «چهل سالگی» و «ایستگاه متروک» و سیدجمال ساداتیان تهیه کننده فیلم هایی مانند «برف روی کاج ها» و «انتهای خیابان هشتم» و «چهارشنبه سوری» هستند

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=42605
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه