فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ:

۱۶ هزار پوشش پلاک موتورسیکلت رفع اثر شده است

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۶ هزار پوشش پلاک موتورسیکلت رفع اثر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرهنگ حمید طریقت گفت: تخلفاتی چون تردد در خطوط ویژه، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تردد خلاف جهت و عبور از چراغ قرمز تخلفاتی بسیار خطرناک هستند که می‌تواند جان موتورسواران را به خطر بیاندازند.

وی افزود: یکی دیگر از انواع تخلفات، تخلفات پلاک می‌باشد که فراوانی زیادی نیز دارد و بیشتر به ناخوانا بودن پلاک، پوشش پلاک و مخدوشی پلاک می‌باشد که موتورسواران به جهت تخلفاتی که قصد انجام آن را دارند این کار را انجام می‌دهند.

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: مطابق ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات، پلیس راهور تهران بزرگ با تخلفات موتورسواران برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهد.

سرهنگ حمید طریقت افزود: در همین راستا و از ۷ آذر ماه تاکنون طرح رفع اثر پوشش پلاک در سطح شهر تهران با تدابیر رئیس پلیس راهور تهران بزرگ شروع شده و بازخورد بسیار خوبی را نیز شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: وقتی همکاران بنده به کمک تیم‌های پلیس پیشگیری و آگاهی و شهرداری تهران که طرح این رفع اثر را انجام می‌دادند، خیلی از کسبه و شهروندانی که این اقدام پلیس را مشاهده می‌کردند خوشحال بودند و استقبال داشتند.

وی گفت: از تاریخ اجرای طرح از ۷ آذر تاکنون ۱۶ هزار پلاک موتور سیکلت در محل رفع اثر پلاک شده و پلاک آنان خوانا و برای پلیس خوانا شده است.

سرهنگ طریقت گفت: از ابتدای سال جاری نیز بیش از ۱۲۶ هزار موتورسیکلت که اقدام به پوشش پلاک کرده بودند اعمال قانون شده‌اند.

فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این طرح در مناطق مرکزی بویژه در منطقه ۱۲ اجرا شد که ابتدا با رویکرد آموزشی بود و حتی جریمه و اعمال قانون هم در وهله اول نداشتیم و در نهایت مدام این طرح انجام شد و الان هم رفع اثر صورت می‌گیرد و هم اعمال قانون را در این طرح که هم اکنون نیز در حال اجراست داریم./مهر

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=272914
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه