میهن صنعت :

آغاز تامین مالی طرح‌های معدنی ایران توسط ژاپنی‌ها

میهن صنعت : معاون وزیر صنعت از آغاز تامین مالی طرح‌های معدنی ایران از سوی شرکت‌های صاحب نام ژاپنی خبرداد و گفت: ژاپن آماده تامین مالی و ارایه فناوری به طرح‌های معدنی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی کرباسیان در دیدار با هیات ژاپنی گفت: هیاتی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ژاپنی آمادگی خود را برای تامین مالی و مشارکت در طرح‌های معدنی و صنایع معدنی ایران اعلام کرده‌اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: استفاده از فناوری‌های جدید که به کاهش مصرف انرژی بیانجامد، جزء اصول برنامه‌ریزی شده بخش معدن و صنایع معدنی ایران است که از سوی ایمیدرو پیگیری می‌شود.

 

وی تصریح کرد: برای اجرایی شدن برنامه‌ها، باید دیدارهای جداگانه و رو در رو گذاشته شود تا اهداف مورد نظر برای همکاری‌ها محقق گردد، این در حالی است که امور زیربنایی همچون احداث بنادر و اسکله اختصاصی برای مناطق صنایع انرژی‌بر از جمله دیگر راه‌های همکاری دو طرف خواهد بود.

همچنین در این دیدار نماینده وزارت انرژی، صنعت، معدن و تجارت ژاپن در این دیدار تاکید کرد: قراردادهای این شرکت‌ها مورد حمایت دولت ژاپن است و حمایت‌های لازم برای تامین مالی و ارایه فناوری‌های جدید صورت می‌گیرد، ضمن اینکه با اجرایی شدن برجام، شرایط تغییر کرده و آماده افزایش همکاری‌ها با ایران در بخش‌های بانکداری، ‌فناوری روز، ‌ماشین‌آلات، انرژی، ‌تحقیق و توسعه، ‌آب و محیط زیست‌ هستیم.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=81092
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه