میهن صنعت :

اخبار خوش براي بازنشستگان صنعت مس

میهن صنعت : مديرعامل صندوق بازنشستگي مس، در گفت‌وگو با مس‌پرس برنامه‌هاي اين صندوق براي ارتقاي سطح خدمات به ذينفعان را تشريح کرد.

میهن صنعت : مديرعامل صندوق بازنشستگي مس، در گفت‌وگو با مس‌پرس برنامه‌هاي اين صندوق براي ارتقاي سطح خدمات به ذينفعان را تشريح کرد.

محمد اسفنديار گفت: مسولان شرکت ملي صنايع مس ايران بويژه هيات امناء و هيات مديره تلاش‌هاي زيادي براي بهبود وضعيت معيشتي بازنشستگان داشته اند بطوريکه تعدا بازنشستگاني که مستمري آنها کمتر از 800 هزارتومان است از حدود 60 درصد سال 88 به حدود 35 درصد در سال90 کاهش يافته است.

وي افزود: با طرح هايي که در سال 92 اجرا مي شود هيچ بازنشسته اي در مؤسسه زير 800 هزارتومان دريافتي نخواهد داشت.

وي به ديگر خدمات رفاهي صندوق اشاره کرد و گفت: مؤسسه به بازنشستگان خود هزينه سفر، هديه روز بازنشسته، کمک هزينه ورزشي، سبد کالا و پاداش پايان سال نيز پرداخت مي‌کند که به طور متوسط هر بازنشسته از محل مزاياي مربوط ماهانه 270 هزارتومان دريافتي دارد.

اسفنديار درباره ماموريت‌هاي صندوق بازنشستگي مس اظهار کرد: صندوق بازنشستگي صنايع مس ايران شعار حداکثر سازي رفاه بازنشستگان و مشارکت مؤسسه در دو محور ارتقاي مزايا و مستمري بازنشستگان و بهره‌وري کيفيت زندگي آنها را در دستورکار خود دارد.

وي افزود: بر اساس اين مأموريت، رشد مستمري بازنشستگي، رشد مشوقه‌هاي مالي، سيستم حمايت مالي بازنشستگان و سنجش و تطبيق سطح استاندارد ومعيشت آنها از يک سو و نظام حمايت از خانواده بازنشستگان، افزايش امنيت و بهداشت رواني، تندرستي و انگيزش آنها از طرف ديگر مد نظر قرار گرفته است .

مديرعامل صندوق بازنشستگي مس درباره برنامه‌هاي استراتژيک اين صندوق گفت: براي برنامه ريزي استراتژيک از مدل هاي متفاوتي استفاده مي شود که ما با استفاده از مدل BSC استراتژي هاي مؤسسه را در 4 گروه چشم انداز خدمات بازنشستگي، چشم انداز مالي، چشم اندازعمليات مديريت مؤسسه و چشم انداز يادگيري و رشد سازماني تعريف کرديم که اميد است در سال حمايت از کار و سرمايه ايراني بتوان با مدلي بومي شده در جهت اين چشم اندازها گام درستي برداشته و ماحصل آنرا در سفره بازنشستگان ببينيم

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9591
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه