میهن صنعت :

ایران با تولید ۱۴.۴میلیون تن پانزدهمین تولیدکننده فولاد جهان است

میهن صنعت : جمهوری اسلامی ایران در سال 2012 از سوی انجمن جهانی فولاد با تولید 14 میلیون و 463 هزار تن فولاد خام از سوی انجمن جهانی فولاد به عنوان پانزدهمین تولیدکننده فولاد جهان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت به نقل از سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران، سمپوزیوم فولاد 91 اول و دوم اسفند برگزار می‌شود،

سمپوزیوم فولاد 91 با شعار تولید اقتصادی، تامین مواد اولیه و انر‍ژی در صنعت فولاد روزهای اول و دوم اسفندماه آینده توسط انجمن آهن و فولاد و شرکت فولاد خوزستان در محل این شرکت در اهواز برگزار می‌شود.

موضوعات محوری پانزدهمین دوره برگزاری سمپوزیوم فولاد ، فرایندهای استخراج، فولادسازی، ریخته گری، شکل دهی و عملیات حرارتی است.

از حدود 500 چکیده مقاله و 270 مقاله کامل ، تنها 117 مقاله انتخاب و در مجموعه مقالات سمپوزیوم فولاد 91 چاپ شد که از این تعداد 51 مقاله به صورت حضوری و بقیه به صورت پوستر در جریان برگزاری این سمپوزیوم در دو روزه ارائه خواهد شد.

همزمان با این همایش علمی که شماری از محققان، مدیران، صاحب نظران و کارشناسان صنعت فولاد حضور دارند، نمایشگاه بین المللی سمپوزیوم فولاد 91 با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود.

شرکت فولاد خوزستان با تولید بیش از یک چهارم شمش فولاد واحدهای تحت پوشش ایمیدرو، نقش عمده ای در تامین فولاد مورد نیاز کشور دارد.

جمهوری اسلامی ایران در سال 2012 از سوی انجمن جهانی فولاد با تولید 14 میلیون و 463 هزار تن فولاد خام از سوی انجمن جهانی فولاد به عنوان پانزدهمین تولیدکننده فولاد جهان اعلام شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11281
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه