تقابل رسانه اي بر سر مدير عامل مس+ اخبار تكميلي

ميهن صنعت: موضوع بركناري نعمت الله پوستين دوز از سمت مديرعاملي مس در چند روز گذشته، از سوي برخي از رسانه ها تبديل به يك تقابل رسانه اي شده است.


به گزارش پايگاه خبري تحليلي«ميهن صنعت» شايعه بركناري مديرعامل شركت ملي مس براي اولين بار از سوي خبرگزاري فارس اعلام شد و به فاصله چند ساعت از انتشار اين خبر سايت شبكه ايران وابسته به موسسه فرهنگي ايران اين خبر را تكذيب كرد.

درمقابل خبرگزاري فارس در خبرديگري با تيتر«رئیس ایمیدرو، سرپرست شرکت ملی مس شد» خبربركناري پوستين دوز را تاكيد كرد و و اعلام كرد سرپرستی شرکت ملی مس تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید برعهده فريدون احمدي مديرعامل ايميدرو خواهد بود.

براساس اين گزارش سايت شبكه ايران نيز صبح امروز (يكشنبه18 مهر) خبري را با عنوان «پوستین دوز با حضور در دفتر کار به شایعه برکناری پایان داد»  منتشركرد كه در اين خبر با اتهام به برخي از خبرگزاري هاو دفاع از پوستين دوز با جملاتي مانند اين( مدير موفق) خبرفارس را كذب دانست.

اين در حالي است كه خبرگزاري فارس نيز در تاكيد بر بركناري پوستين دوز خبري با عنوان «خبر فارس رسماً تائید شد/پوستین دوز با تصمیم هیات مدیره از شرکت ملی مس رفت» منتشر كرد كه با منبع سايت شاتا (سايت اطلاع رساني توليد و تجارت )وابسته به وزارت صنايع و معادن تاكيد خود را در اين خصوص اعلام كرد.

اما در جناح مخالف سايت شبكه ايران با اقدام متقابل، خبر ديدار سفير فندلاند با مديرعامل مس را منتشركرد كه در آن با جملاتي ناشايست و شيوه اي نزديك به مدل صحبتهاي محمود احمدي نژاد در نشست خبري اخير گفت: سایت نظامی امنیتی فارس با انتشار اخبار شیطنت آمیز به نقل از برخی مسئولان که سابقه نظامی دارند به القای اختلاف در مدیران اجرایی اصرار می ورزد.

گفتني است اين جابجائي صنعتي، درگير كشمكش هاي سياسي شده است كه پيش بيني را براي بودن يا نبودن پوستين دوز بر مسند مديرعاملي شركت ملي مس سخت تر كرده است.

به گزارش ميهن صنعت سايت شبكه ايران امروز( چهارشنبه 19) در خبري با اشاره مستقيم به خبرگزاري فارس اين سايت را در تعطيلي روزنامه شرق مقصر دانست وبا ذكرمستندات از آرشيو فارس، اين خبرگزاري را محكوم به جانبداري از روزنامه كيهان كرد.

اخبار تکمیلی متعافباً اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4577
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه