میهن صنعت :

جايگاه ويژه مس بعنوان محصولي بدون جايگزين در بازار جهاني

میهن صنعت : عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: مصرف فلز مس در دنيا رو به افزايش است و اين فلز به عنوان محصولي بدون جايگزين جايگاه ويژه‌اي در بازار جهاني دارد از اينرو براي توفيق در تجارت اين ماده معدني بايد توجه ويژه‌اي به بازارهاي صادراتي داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحلیلی میهن صنعت عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: مصرف فلز مس در دنيا رو به افزايش است و اين فلز به عنوان محصولي بدون جايگزين جايگاه ويژه‌اي در بازار جهاني دارد از اينرو براي توفيق در تجارت اين ماده معدني بايد توجه ويژه‌اي به بازارهاي صادراتي داشت.

سيد محمد بياتيان تصريح کرد: در اين راستا بايد از توان افزاد متخصص و نيز فناوري هاي روز دنيا بهره ببريم تا محصولي قابل ارائه در بازار جهاني داشته باشيم.

وي با اشاره به تاثيرگذاري صنعت مس در اقتصاد کشور اظهار کرد: صادرات اين ماده معدني و محصولات آن نقش تاثيرگذاري در اقتصاد و درآمدهاي ارزي کشور دارد به گونه اي که اين صنعت در کنار صنعت خودرو و حتي جلوتر از آن در عرصه اقتصاد ملي به ايفاي نقش مي پردازد.

معدن نیوز در ادامه گزارش نوشت  عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به رشد توليد و صادرات صنعت مس طي سال هاي اخير، افزود: اگر بازارهاي صادراتي را به خوبي آناليز کرده و به وضعيت توليد و بازار توجه داشته باشيم، نقش مس در اقتصاد پررنگ تر نيز خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4831
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه