میهن صنعت :

سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع مس ایران برای توسعه در آذربایجان‌شرقی

میهن صنعت : مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریالی این شرکت به‌منظور توسعه حوزه‌های زیرساختی در استان آذربایجان‌شرقی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از ایرنا، ‌نعمت‌الله پوستین‌دوز‌ در آیین جشن صعود تیم مس سونگون ورزقان به لیگ دسته یک فوتبال کشور افزود: این اعتبار در حوزه‌هایی مانند راه و شهرسازی، توسعه اماکن و تیم‌های ورزشی هزینه می‌شود. وی تاکید کرد: اگر از ظرفیت‌های یک منطقه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و با آن کسب‌و‌کار راه‌اندازی شود، باید بخشی از منافع آن برای مردم آن منطقه هزینه شود و اجرای طرح‌های یاد شده با این هدف صورت می‌گیرد.

پوستین‌دوز یادآوری کرد: این شرکت علاوه بر رسالت اقتصادی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌هایی در چارچوب رسالت‌های اجتماعی را در اهداف و برنامه‌ریزی‌های خود گنجانده است. وی با بیان این‌که احداث جاده ورزقان – خواجه توسط این شرکت در دست اجراست، تصریح کرد: در نظر داریم کودکانی که در حادثه زلزله آذربایجان والدین خود را از دست داده‌اند را حمایت کرده و هزینه‌های زندگی و تحصیل آنان را تامین کنیم.

پوستین‌دوز اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های صنعتی رسالت ما خدمت‌رسانی به مردم منطقه است تا آثار آن در زندگی مردم متبلور شود. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به توسعه فعالیت‌ها و زیرساخت‌های شرکت مس سونگون ورزقان در سال‌های اخیر، گفت: برنامه‌ریزی برای احداث واحد «تغلیظ سه» این شرکت نیز تسریع شده و به‌زودی شاهد راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=18867
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه