میهن صنعت :

صادرات نخستين محموله گرانيت و مرمريت نگار سنگ شهركرد به كشور آلمان

نخستين محموله گرانيت و مرمريت نگار سنگ شهركرد به كشور آلمان صادر شد. اين محموله به وزن 44 تن است ،كه از مرز بازرگان به كشور آلمان صادر شده است.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني میهن صنعت به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري ، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن اعلام اين خبر افزود :‌ اين محموله به وزن 44 تن است ،كه از مرز بازرگان به كشور آلمان صادر شده است.
رحمن كرمي بيان داشت :ارزش اين محموله كه شامل دو نوع سنگ گرانيت و مرمريت است بيش از 50 هزار و 838 يورو براي كشور ارزآوري داشته است.
كرمي گفت: ظرفيت توليدساليانه بالغ بر 450.000 مترمربع انواع تايل و اسلب گرانيت و ماربل با اتكاء بهپرسنل مجرب ومتخصص همراه با ماشيـن آلات برش و فرآوري از معتبرترين شركتهاي سازنده نظيــرايتاليايي كه شامل 4 دستگاه اره گنگساو ، 7 دستگاه قلهبر و 4 خط كامل فرآوري مي شود ، موقعيت ويژه اي را به منظور ارائه كيفيت برش وفرآوري در سطح استانداردهاي جهاني در اختيار اين شركت قرار داده است .
شركت نگارسنگ از سال 1386 با هدف راه اندازي يكي از بزرگترين كارخانجات برش وفرآوري سنگهاي ساختماني در شهرستان شهركرد آغاز به كاركرده است.
اين كارخانه قبل از اين به كشورهاي امريكا، فرانسه، آلمان، ‍ژاپن ،‌ روسيه ، كانادا،آفريقاي جنوبي و عراق صادرات داشته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2635
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه