نماينده مردم ورزقان در مجلس:

صنعت مس اقتصاد آذربايجان را متحول کرد

توسعه صنعت مس، به ثمر نشاندن طرح هاي توسعه اي و افزايش توليد، نه تنها اقتصاد منطقه ورزقان بلکه اقتصاد کل استان را متحول کرده و اشتغال قابل توجهي ايجاد خواهد کرد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از معدن نيوز، الهويردي دهقاني نماينده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پتانسيل عظيم آذربايجان شرقي در حوزه ذخاير مس، به مجتمع مس سرچشمه اشاره وتصريح کرد: در منطقه ورزقان و سونگون نيز اين قابليت وجود دارد که کارهاي عمراني بيشتري صورت گيرد و طرح هاي توسعه اي با شتاب بيشتري دنبال شود

 عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد:با وقوع زلزله اخير، منطقه ورزقان تخريب شده و نياز به عمران و نوسازي دارد. از اينرو از شرکت ملي صنايع مس ايران و مجتمع مس سونگون خواستاريم تا با کمک به عمران و آباداني منطقه کار ماندگاري از خود به يادگار بگذارند.

وي ادامه داد: با وقوع زلزله بايد همه چيز از نو ساخته شود که اين امر به همت و ياري تمامي مسوولان نياز دارد. در اين ميان از شرکت ملي صنايع مس نيز انتظار مي رود به عنوان يکي از مهمترين پايگاه هاي اقتصادي کشور در تامين زيرساخت هاي زلزله زدگان و آبادي منطقه ياور زلزله زدگان باشد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3373
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه